הלם - קייט מידלטון בבחירה מרושלת ולא מדוייקת

ויליאם וקייט יצאו לחגוג ולציין 70 שנה לקיומם של שירותי הבריאות הציבוריים בבריטניה. למרבה ההפתעה, קייט בחרה לוק לא מוקפד, אבל עם מסר לאומה. רונית בליי וינגרטן עם ההסבר המלא

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 09/07/20 15:18 יז בתמוז התשפ

הלם - קייט מידלטון בבחירה מרושלת ולא מדוייקת
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

בתחילת השבוע, ויליאם וקייט יצאו לחגוג ולציין 70 שנה לקיומם של ה- NHS - שירותי הבריאות הציבוריים בבריטניה. זו הייתה ההופעה הראשונה המשותפת שלהם, מאז חודש מרץ. הצבע הרשמי של שירותי הבריאות הוא כחול, ולכן שני בני הזוג לבשו כחול, במסר של הזדהות ומחווה. קייט לבשה שמלת משי כחולה, עם צווארון וחפתים לבנים, בהדפס דיגיטלי של Beulah London.

 

 

קייט אוהבת מאוד שמלות מכופתרות עם צווארון וחפתים לבנים, ואם השמלה נראית מוכרת, זה מפני שקייט לבשה את הגרסה האדומה של הדגם, במהלך שיחת זום בחודש מאי. הצפי היה שהיא תקנה את שתי הגרסאות של הדגם, ואכן, השמלה הכחולה לא איחרה להגיע. 

 

אלא שבניגוד ליום רגיל, השמלה לא נראתה טוב. אחד הטיפים החשובים ביותר ליצירת מראה מדוייק עבור הלובשת, הוא לבצע תיקונים והתאמות בבגד אצל תופרת. התאמה של קו מותן ומכפלת, משלימה את המראה, והופכת שמלה מהחנות לשמלת קוטור בתפירה אישית. בדרך כלל, השמלות שקייט קונה עוברות תיקון והתאמה אצל תופרת, כדי לוודא שהן מתאימות למידותיה בדיוק.

 

 

כך, בשמלת הנקודות של אלסנדרה ריץ׳, ניתן לראות שהשמלה יושבת על קייט בדיוק. התיקונים עצמם אינם מורגשים, אך היעדרם היה מודגש מאוד. הכתפיים, השרוולים, קו המותן ואפילו האורך, נראו כולם לא מדוייקים. 

https://www.youtube.com/watch?v=F6xH2DhK2Fw

 

גם שילוב הכותפות פחות עבד, והחלק העליון כולו היה מעט לא מדוייק. כמובן, היעדר התיקונים הוא באשמת הקורונה והסגר על בריטניה, ובפעם הבאה שקייט תלבש את השמלה של Beulah, היא תתאים בדיוק. ומדוע היא בחרה ללבוש שמלה חדשה במקום את שמלת הנקודות שכבר יש לה? כיוון שהמסר שהיא מבקשת לשדר כעת לעם הבריטי הוא: הסגר הסתיים, הגיע הזמן להתלבש ולקנות.

וזה עובד. השמלה אזלה מהחנויות.