מצעד שמלות הזום היפות ביותר של קייט

בין אם הקורונה נעלמת או כאן כדי להישאר, זה זמן טוב לסקר את השמלות המוצלחות אותן בחרה קייט ללבוש עד כה במסגרת שיחות הזום שערכה. רונית בליי וינגרטן מסכמת את הגל הראשון

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 25/06/20 14:46 ג בתמוז התשפ

מצעד שמלות הזום היפות ביותר של קייט
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

הסגר בבריטניה מסתיים בימים אלה, והקלות רבות נכנסות לתוקף. אך בינתיים, קייט ממשיכה בשגרת הקורונה שלה, הכוללת שיחות זום רבות מביתה ב"אנמר הול" בנורפוק. ככל שהסגר מתארך, היא תוחבת את היד עמוק יותר לארון הבגדים, ומוציאה משם את השמלות הכי יפות ואהובות שלה, מכל הזמנים. 

השבוע, במסגרת שבוע ההוספיס לילדים, אחד הארגונים הראשונים שקייט לקחה תחת חסותה, היא ערכה שיחת זום עם עובדים, הורים וילדים שמטופלים בהוספיס. לשיחה היא לבשה שמלה ירוקה של דיאן פון פירסטנברג, בגזרה ישרה, עם מחשוף וי וכפתורים בגב, וחגורת מותן. השמלה נלבשה לראשונה בלוס אנג׳לס בשנת 2011, בסיור הראשון של קייט כבת מלוכה, חודשיים לאחר החתונה, במופת של דיפלומטיה שקטה- מעצבת אמריקאית לביקור בארה״ב. סוד הקסם של השמלה הוא הפשטות העיצובית. בד איכותי, צבע שמחמיא לקייט, וכל העניין נמצא בגב. 



 

 

בשיחת זום שנערכה כדי להודות למשתתפים בפרוייקט הצילומים Hold Still, קייט לבשה שמלה כחולה של סטלה מקרטני, בגזרה ישרה, עם שרוולים קצרים ותפר במותן. השמלה נלבשה רבות במהלך השנים, ובצדק. היא קלאסית; מחמיאה; מעניקה מראה ״לבוש״ אך לא מתאמץ; ניתנת לשילוב עם בלייזר, מה שמרחיב את אפשרויות הלבישה, ומהווה פריט קלאסי בארון. 


 

בשיחת וידאו משותפת, ויליאם וקייט דיברו עם צוותי החירום באוסטרליה. כמחווה, קייט בחרה שמלה שנלבשה, לראשונה, בביקורם ביבשת בשנת 2014. השמלה הצהובה מוכרת יותר בשמה ״שמלת הבננה״, כיוון שבאותו היום באוסטרליה, קייט סיפרה שוויליאם ראה אותה בשמלה וקרא ״את נראית כמו בננה״. 

זה לא מנע מקייט להיראות נפלא בשמלה, בעיצוב אישי של רוקסנדה, שכוללת בלוק צבע לבן (במקור, השמלה לבנה עם בלוק צהוב), גזרה ישרה, מחשוף מרובע ושרוולים קצרים. בשמלה הזו, עיקר העניין הוא הצבע, והעיצוב הפשוט משאיר לצהוב את כל הבמה. 

 

 

ויליאם וקייט השתתפו, דרך הזום, בערב בינגו עם דיירי בית אבות בנורפוק. לתפקידה כנערת הגלגל, קייט לבשה שמלת קיץ פרחונית של LK Bennett, מהשנה שעברה. השמלה, מבד שיפון, היא שמלת קיץ קלאסית וקלילה, והצבע מחמיא לה, ומשמח עבור הצופים בה. 


 

 

בנוסף, קייט הציגה גם שתי שמלות חדשות. הראשונה, שמלת קיץ פרחונית בצבעי כחול-לבן, שנקנתה ברשת מרקס אנד ספנסר, ועלתה שנים עשר ליש״ט. הבחירה בשמלה אינה מקרית, וקייט מראה הזדהות עם נשים שלא עבדו מזה חודשים ארוכים, ותקציב הקניות שלהן הצטמצם. למרות זאת, השמלה מתאימה לסגנון שלה בדיוק, ומזכירה בגזרתה את השמלה הפרחונית של LK Bennett. 

 

 

השמלה החדשה הנוספת היא מאת Beulah London, מותג חביב על קייט. השמלה היא שמלת כפתורים, עם צווארון לבן, שמקנה ניגוד להדפס הפרחים באדום-לבן, ועיטור תחרה בשרוולים. 
קייט אוהבת מאוד שמלות כפתורים, ולכן ייתכן שנזכה לראות אותה באורך מלא, כאשר הסגר יסתיים. 

 

 

 

לסיכום, אם יש משהו שאפשר ללמוד מקייט לאור התקופה המאתגרת, זה גם כשאת נמצאת בבית, הרשי לעצמך ליהנות ממיטב הבגדים שיש לך בארון. מגיע לך.

 

 

לטורים קודמים