קייט ומייגן משחקות בטקסטורות ומעבירות מסרים בבגדים!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור - הדוכסיות משחקות בטקסטורות!

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 31/10/19 11:25 ב בחשון התשפ

קייט ומייגן משחקות בטקסטורות ומעבירות מסרים בבגדים!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בשבוע שעבר, מייגן יצאה למפגש בעניין שוויון מגדרי, שנערך בטירת וינדזור. להפתעת כולם, היא הביאה איתה את הארי, וטענה ש״שוויון מגדרי הוא נושא שראוי לדון בו עם גברים, ולכן הארי הצטרף היום״. 
 


למפגש, היא לבשה מראה מונוכרומטי בצבע יין, שכלל חצאית עור של הוגו בוס, סריג צמר עם מפתח וי של ג׳וזף ונעלי עקב זמש של שרה פלינט. המראה הזה, משחקי טקסטורה, הוא השראה לאופנת חורף, וכשמבינים את העקרון אפשר ליישם אותו בקלות. 



במשחקי טקסטורה, הקו המנחה הוא שאף פריט לא עשוי מחומר זהה למשנהו. הפעם, מייגן בחרה בצבע יין ושינתה רק את החומרים, אבל המשחק יכול להיעשות גם בשילובי צבעים. 

השימוש בטקסטורה הוא דרך להעביר מסר שאינו מילולי. בדים שונים מייצרים רשמים שונים. עור משדר גבריות וכח. חספוס מסויים. משי, קטיפה, טול ותחרה הם בדים שמשדרים נשיות, רוך ועדינות. צמר משדר חום וקרבה. לייקרה משדר אנרגיה, וג׳ינס משדר קשיחות חיצונית ורוך פנימי. 
 


בפגישה עם בכירים באוסטרליה בשנה שעברה, מייגן לבשה חצאית זהה בצבע ירוק כהה, ששילבה עם חולצת כפתורים ממשי, תיק עור בצבע זהה ונעלי זמש בהירות. 
בשני המקרים, התקבל מראה יומיומי מכובד, אבל לא רשמי מדי.
 


בביקור באירלנד, למרות השילוב בין ירוק כהה, והנעליים הבהירות, נוצר מראה אחר לחלוטין. הבדים הרכים והחצאית שמתנפנפת מעט, נראים עדינים יותר מחצאית העור. 

השימוש בטקסטורה הוא עדין יותר משילובי צבעים או הדפסים, ובדרך כלל יגיע במקומם. המראה שמתקבל הוא עשיר, אך לא עמוס. 



בסיור באוסטרליה בשנה שעברה, מייגן בחרה לשלב חצאית קפלים ממשי ושיפון, עם חולצת סריג קלה. למרות שכל הפריטים באותו הצבע, הם מתקבלים שונה באור. פסי הסאטן של החצאית מבריקים לעומת החולצה, ונוצר עניין בתלבושת. השילוב של חצאית אלגנטית וחולצת סריג יוצר מראה חגיגי, אבל מתאים לשעות היום, ומעניק שימושים נוספים לבגדים חגיגיים. 



למרות שקל יותר לשחק בטקסטורות של פריטים נפרדים, אפשר לשלב טקסטורות גם בשמלות. כאן, למשל, מייגן לבשה שמלה שחורה עם שרוולי שיפון ועיטור קטיפה. הרושם הוא חגיגי ואלגנטי, אך גם מאופק. 

קייט, לעומת מייגן, מעדיפה שמלות ומעילים על פני פריטים נפרדים. גם היא יודעת שמראה אחיד ומונוכרומטי עלול להיות משעמם וחדגוני, ולכן היא עושה שימוש בטקסטורה במעילים שלה. 


/>  

בטקס יום הזכרון הבריטי, קייט בחרה מעיל ירוק בהשראה הצבאית החביבה עליה, מאת קתרין ווקר. נגיעות הקטיפה בצווארון, החפתים והכיסים, יחד עם גזרת האיי, מוסיפות נשיות למעיל. הקטיפה מוסיפה מימד אלגנטי, אפילו מלכותי, כך שהמעיל הופך מתאים לאירועים רשמיים יותר. 


בחג המולד לפני שלוש שנים, קייט לבשה מעיל חום של רשת הובס, ובחרה לשלב אותו עם צווארון פרווה סינטתית שרכשה באסוס. כך, המעיל היומיומי קיבל שדרוג ורושם אלגנטי יותר, כיאה למאורע. 



וכמובן, שמלת הכלה שלה, בעיצובה של שרה ברטון באלכסנדר מקווין. התחרה בחלק העליון משתלבת נהדר עם חצאית המשי, שגם היא עוטרה בתחרה, ומוסיפה עושר למראה, בלי להכביד עליו. 

טקסטורה היא דרך מתוחכמת ומעודנת להתלבש. הדוכסיות עושות בה שימוש לרענן את המראה, להעביר מסרים, להתאים את התלבושת לאירוע ובעיקר- להוסיף עניין למלתחה ולקהל הצופה בהן.

נסו את זה בבית.

 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.