קייט ומייגן חוגגות למלכה - בהופעה משמימה ולא מחמיאה

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. או במקרה הזה, ממה כדאי להימנע

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/19 15:01 י בסיון התשעט

קייט ומייגן חוגגות למלכה - בהופעה משמימה ולא מחמיאה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בסוף השבוע האחרון ציינו בממלכה, את יום הולדתה הנוסף של המלכה אליזבת'. אבל אם היינו מצפים ממייגן וקייט להופיע בלוק המושלם שלהן, נראה שהפעם שתיהן דווקא בחרו להצטנע ולא להתבלט. דבר מובן בהחלט לאור העובדה שאת מרב תשומת הלב הן מעדיפות להשאיר למלכה.

אבל צריך לומר זאת, עם כל הרצון לשמור על פרופיל נמוך, הבחירות שלהן היו די כושלות. את מייגן עוד אפשר להבין, מאחר והיא עצמה נמצאת בתקופה של ערפול וחוסר שינה, דבר אשר ייתכן והשפיע על שיקול הדעת.

אבל מהמעצבת - קלייר ווייט קלר, זו שעיצבה את השמלה הנוכחית וגם את שמלת הכלה, היינו מצפים להפגין מעט יותר יצירתיות וחן. בסופו של דבר מייגן נראתה כבדה מאוד, בשמלה עמוסת בד ונפח, והבעות פניה העייפות, בטח לא תרמו להשלמת הלוק. גם כאשר בהמשך הסירה את החלק העליון ונשארה עם שרוול קצר ולבן, לא ממש שיפר את המצב. טוב, אולי קצת.

 

וכאמור, מקייט התאכזבנו יותר. למרות שגם היא נעזרה בשירותיו של בית האופנה "אלכסנדר מקווין", מי שגם היו אחראים על שמלת הכלה שלה. הדבר החיובי היחיד שהצליחו לקלוע בו, הוא הצבע. גזרת השמלה בדמות שני החלקים נחתכה באופן שכבר למדנו כי אינו מחמיא לקייט כלל, וכן, גם המחשוף לא הצליח להשתלב עם כל הבלאגן.

 

למרבה ההפתעה, מי שדווקא נראתה טוב יותר משתיהן היתה קמילה, אשתו של הנסיך צ'ארלס, אשר הצליחה לגנוב מעט את ההצגה. עם חליפה בגוון ירוק בהיר, בעלת צווארון עגול וסגור, אשר הלמה אותה מאוד.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן