קייט ומייגן חוגגות בשמלות כפתורים - ונראות יפות ונכונות מתמיד

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור- הדוכסיות בשמלות מכופתרות

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 12/09/19 09:58 יב באלול התשעט

קייט ומייגן חוגגות בשמלות כפתורים - ונראות יפות ונכונות מתמיד
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

שתי הדוכסיות שבו לעבודה עם תחילת הסתיו. 
מייגן מסיימת בימים אלה את חופשת הלידה שלה, ובעוד כשבוע וחצי היא תצא לסיור באפריקה עם הארי וארצ׳י התינוק. בסוף השבוע שעבר, היא טסה לגיחה קצרה בניו יורק, כדי לעודד את חברתה הקרובה, סרינה ויליאמס, הטניסאית המעוטרת ביותר בהיסטוריה, בגמר אליפות ארה״ב הפתוחה. סרינה, אגב, הפסידה.

מייגן בחרה ללבוש שמלת ג׳ינס מכופתרת של המותג האמריקאי ג׳יי. קרו, ובלייזר אפור של המותג. 

 


בלונדון, קייט נכחה באירוע של העמותה לקידום גננות וטבע (RHS). לאירוע, היא לבשה שמלה פרחונית מכפותרת, של המעצבת אמיליה ויקסטד. 

 

שתי הדוכסיות ידועות בחיבתן לשמלות מכופתרות, ובצדק. 

השמלה המכופתרת (Shirt Dress), מבוססת על עיצוב של פריט בסיסי במלתחה הגברית, החולצה המכופתרת. האלמנטים העיצוביים של השמלה הם, כמובן, כפתורים לכל אורכה. בנוסף להם, בדרך כלל נראה גם שרוולים ארוכים וצווארון.

סוד ההצלחה של השמלה המכופתרת, הוא שבדומה לחולצה גברית, לשמלה אין תפר במתניים, והלובשת נעזרת בחגורה כדי להדק את השמלה לרצונה. 
כאן מתרחש הקסם.

התפר החסר מעניק לשמלה גזרה רפויה יותר, שמחמיאה לגוף הנשי. שמלה מכופתרת תהיה מצויינת בכל גיל ולכל מבנה גוף. 

מייגן לבשה שמלות מכופתרות במהלך ההיריון, והשתמשה בחגורות כדי להדגיש את קו המותן. 


שמלה מכופתרת בצבע אחיד, כמו כחול, סגול, וכמובן שחור ולבן, יכולה, בשילוב שונה של נעליים ואביזרים, לשמש כשמלה לעבודה, לשבת ואפילו לאירוע. 

 

שמלות מודפסות, כמו של קייט, הן וריאציה מעולה, וגם הן יכולות לשמש ליום יום, עם נעליים שטוחות או סניקרס, או לשבת, בנעלי עקב.  השמלה המכופתרת היא קלאסית ועל זמנית, ובהחלט שווה את ההשקעה.  כי מה שטוב לקייט ומייגן, טוב גם לנו. 

 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.