פאשניסטה? הקולקציות הנוצצות מחכות לך

כל מה שנוצץ עכשיו באופנה, לכבוד עונת החתונות והסילבסטר. ואם שמלה או ז'קט נוצצים זה קצת יותר מידי, ארנק או נעליים יעשו את העבודה

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן  20/12/17 13:37 ב בטבת התשעח

פאשניסטה? הקולקציות הנוצצות מחכות לך
נוצץ! , צילום: shutterstock

נצנצים ופייטים הם חלק מלבוש ערב חגיגי, במיוחד כשמדובר בשמחות משפחתיות כמו חתונה ובר-מצווה. מה שנוסף לנצנוץ האופנתי בעשורים האחרונים הוא הצבע המטאלי, בעיקר בדים כסופים, וניטים מתכתיים. חורף 2018 לא חורג מן הטרנד הזה. גם מי שלא מרגישה נוח בשמלה רקומה כולה בפייטים, יכולה לנצנץ באמצעות ארנק או נעל. 

אספתי מבחר של אופציות נוצצות לקראת החתונות שבדרך, שניתן למצוא עכשיו ברשתות ובבוטיקים. ברשת H&O למשל, יש לצד הסגנון הרומנטי (תחרה וסאטן),  הקלאסי, והספורט אלגנטי, בגדים בטקסטורה מנומרת עם חוטים מטאליים או הדפסים בזהב וכסף. בין היתר שמלת סריג מוזהבת, סריג וי מנומר ומוזהב, וז'קט מבד כסוף דמוי עור. לשבחה של הרשת יש לציין שחלק מהבגדים הכי טרנדיים מגיעים עד מידה 3 אקסטרה לארג'. 

אם מדברים על מידות גדולות, אי אפשר לשכוח את בית האופנה הישראלי "טליה", עם עליוניות בשחור וכסף, חולצות מנצנצות, חצאיות מטאליות, הרבה פייטים וטווח מידות המתחיל ב-38 אבל מטפס עד 50. חצאית כסופה מתרחבת, מבד דמוי עור, יש גם ברשת סלקט. 

טליה

טליה צילום: נעמי ים סוף

 

טליה

טליה צילום: נעמי ים סוף

 

סלקט

סלקט צילום: דימיטרי גרין

בפקטורי 54, רשת המייבאת מותגים בינלאומיים מפורסמים רבים, ביניהם מייקל קורס, סטיוארט וייצמן, ג'ורג'יו ארמני, הוגו בוס, קנזו, ג'ימי צ'ו, פקו רבאן, ועוד, אפשר למצוא שמלות מבד כסוף סרוג ודקיק, וסנדלים נוצצים בעלי עקבי סירה גבוהים במיוחד, של אלכסנדר בירמן. המחירים בהתאם למוניטין של המותגים: 1799-2490 שקלים. 

מי שלא יכולה להרשות לעצמה לממן מותגי על, יכולה למצוא עליונית כסופה ואופנתית ב-149 עד 229 שקלים ברשת PrOfil. יש שם גם ז'קטים בהדפסים מטאליים ותיקי ערב עם ניטים נוצצים. 
נצנוצי זהב וכסף יש אפילו בקולקציות המיועדות לילדים. אחת החגיגיות שבהן היא קולקציית המיני-מי של קסטרו שיצאה לקראת הפסטיגל בחנוכה. כמו רוב המותגים האופנתיים, גם את זו ניתן למצוא ולהזמין אונליין. מחירי הז'קטים של המיני-מי: כ-140 עד 229 שקלים, והחצאיות כ-120 עד כ-150 שקלים.

פרופיל

פרופיל צילום: יאיר כרמל

 

קסטרו

קסטרו צילום: שי יחזקאל

 

קסטרו

קסטרו צילום: טל קרת

רוצות לנצנץ רק באמצעות ארנק? ברשת רנואר יש אחד כזה, זהוב ומרשים, בכ-100 שקלים. בקולקציית התיקים של קנדל וקיילי שהגיעה באחרונה לחנויות רשת שואו אוף יש תיקי מראה בוהקים בכסף מטאלי ותיקי ערב עם פייטים, ב-280 עד 749 שקלים.

רנואר

רנואר צילום: אלעד חזקי

 

קנדל וקיילי

קנדל וקיילי צילום: אסף לוי

כאמור, אפשר להוסיף נצנוץ להופעה גם בעזרת נעליים. חרטום זהב יש לנעל סגורה בגווני שחור, צהוב, ובז', ברשת החדשה FETISH מקבוצת MANIA GROUP, המייבאת בלעדית מותגים שונים מברזיל ואיטליה, ומציעה גם מותגים ישראלים כמו קליגולה ושוגר דדי. ברשת ווי-שוז יש נעל שרוכים גבוהה עם כוכב נצנצים בצדדים, ועד מוצאי שבת הקרוב (23.12.17) : כל זוגות הנעלים והמעילים ברשת ב-50% על הזוג השני (למעט בלנסטון).  ברשת נעלי הילדים פפאיה, יש סניקרס כסוף ומגפון מוזהב או כסוף, שילהיבו מאוד בנות ופעוטות. 

פטיש נעליים

פטיש נעליים צילום: עמירם בן ישי

 

ווי שוז

ווי שוז צילום: מורן אפטר

 

פפאיה

פפאיה

פפאיה

פפאיה צילום: מנחם ריס

צילום: מנחם ריס

אפשר גם רק לרמז על מודעות פאשניסטית לטרנד המנצנץ. עושים זאת למשל באמצעות...שפתון! כמו השפתונים המדהימים של מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS בעלי מרקם של ג'ל בגימור מטאלי. הם משווקים בתשעה גוונים כולל כחול רויאל מטאלי, נחושת מטאלית וזהב ורוד מטאלי, לצד אדום, כחול וסגול בהיר ועולים 115 שקלים. 

סמאש בוקס

סמאש בוקס צילום: יח"צ