עם אישיות עממית וסטייל צנוע - מלכת ספרד כובשת

אין כמו סיפור סינדרלה כדי לעשות לנו טוב על הלב, אבל לטיסיה מלכת ספרד מצליחה לעשות יותר מזה, כאשר את רוב בחירות הסטיילינג שלה, יכולה כל אחת לאפשר לעצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/19 12:57 א באדר א'

עם אישיות עממית וסטייל צנוע - מלכת ספרד כובשת
לטיסיה מלכת ספרד, צילום: shutterstock

מה יש במלכת ספרד שהופך אותה לנגישה ואהובה? אולי זו העובדה שהיא מגיעה ממשפחה מהמעמד הבינוני, ללא ייחוס מרשים משל עצמה. אימה אחות, אביה עיתונאי, ואחת משתי אחיותיה נפטרה בשל צריכת מנת יתר של סם. לא סטייל מלכותי במיוחד.

לאחר סיום לימודי תואר הראשון בעיתונות, החלה להשתלב בעולם התקשורת, והגיעה עד למעמד המכובד של מגישת חדשות הערב. במקביל, המשיכה ללימודי דוקטורט אך לא סיימה אותם. אנושית, כבר אמרנו? בשנת 1999 לאחר מערכת יחסים של עשר שנים, נישאה לבן זוגה לאלונסו גררו, אך הנישואים לא החזיקו מעמד ובני הזוג התגרשו כעבור שנה בלבד.

 

בשנת 2002 החלה להירקם התפנית הגדולה בחייה, עת השתתפה בארוחת ערב בה נכח גם נסיך ספרד - פליפה. כעבור שנה, החלו השניים לצאת וכעבור זמן קצר התארסו, להפתעת ותדהמת כולם. בני הזוג נישאו בשנת 2004 ולהם שתי בנות, לאונור וסופיה, כאשר לאונור צפויה למלוך לאחר אביה. בחודש יוני 2014 הוכתר בעלה פליפה השלישי למלך, והיא הפכה למלכה.

 

אך בניגוד לבחירות הסטייל היוקרתיות המוכרות לנו מרחבי בתי מלוכה בעולם, לטיסיה בחרה להישאר נאמנה דווקא למותגים העממיים והנגישים כדוגמת "זארה", מה שהופך הרבה מאוד מהלוקים שלה, לכאלה שניתן למצוא גם בארון של כל אחת. יתרה מזאת, נטייתה של לטיסיה לבחור בסטייל צנוע ומכובד, מה שהופך אותה למודל חיקוי קלאסי גם עבור מי שמקפידות על כללי ההלכה. פשוט מלכה.