מתוכשטת מתוכשטת מתוכשטת

עבור כל החוגגות חתונות בחורף הקרוב, נעמי גוטקינד-גולן מביאה את החידושים הכי יפים בתחום. אם השקעת בשמלה, איפור ותסרוקת, זה מה שיסגור לך את הפינה

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 27/12/17 10:32 ט בטבת התשעח

מתוכשטת מתוכשטת מתוכשטת
שרשרת, צילום: יח"צ

תכשיטים וכלות, עדיים וארוסות, הם זיווג מהתורה, או לפחות מהתנ"ך. בהגדה של פסח, מתוארת כנסת ישראל כילדה ההופכת לאשה בין היתר במילים "ותגדלי ותבואי בעדי עדיים", ובישעיהו פרק מ"ט - פסוק מפורש: "כי כולם כעדי תלבשי ותקשרים ככלה". גם בימינו כלות מגיעות עדויות לערב הגדול של הנישואין, מסירות את התכשיטים (בעדות אשכנז החסידיות) לפני כניסתן לחופה, אבל עונדות מחדש לאחר מכן. בתקופה זו של השנה, המתאפיינת בחתונות רבות, חיפשתי חידושים וטרנדים בקולקציות של התכשיטים בארץ, גם עבור כלות וגם עבור טבעת הנשים המקיפות אותן: אימהות, אחיות, חברות, דודות, מחותנות. יש מגוון סגנונות ומגוון מחירים, תלוי באפשרויות הכלכליות, אבל מכנה משותף אחד בולט הוא ההעדפה של תכשיטים נוצצים. זה יכול להיות נצנוץ של יהלומים אמתיים, ויכול גם נצנוץ של זרקונים, יהלומים מלאכותיים, ודוגמה טיפוסית לטרנד הזה מהווה קולקציית חורף 2018 של רשת חנויות אימפרס המייבאת את תכשיטי המותג SCHAFFRATH.

מדובר בזהב ויהלומים בטרנד שהתפרסם בשנים האחרונות בשם "היהלום המרחף". זהו שיבוץ שנרשם כפטנט עולמי המציג יהלום שנראה לכאורה מרחף באוויר, ובפועל הוא מוחזק בדופן התכשיט בצורה המאפשרת לו תנועה חופשית וסיבוב 360 מעלות. תנועת היהלום גורמת לשבירת קרני האור כך שגם יהלום לבן מתיז ניצוצות של כל צבעי הקשת. המחירים תלויים בגודל האבנים המשובצות. אזכיר רק שניים לדוגמה: טבעות החל מ-4500 שקלים ועגילים החל מ-6900 שקלים.

עוד מותג שהוא אחד המוכרים ביותר בארץ, רויאלטי ((ROYALTY, פותח את השנה החדשה עם קולקציה בשם נטורל גולד, מזהב צהוב 14 קראט, בעיבוד מט מוברש, טרנד שיוביל את התחום בחורף 2018. בין היתר מדובר בצמידים עשויים חוליות בצורת ריבוע, מלבן או אליפסה עם שיבוץ יהלומים  (החל מ-5286 שקלים), וטבעות הנראות כמו קשתות במבנה עגול או מרובע (החל מ-3936 שקלים). ברויאלטי מתגאים בליטוש המיוחד של היהלומים המשובצים בתכשיטים האלה בגימור המכונה Full Cut. קולקציה נוספת של הרשת נקראת Happiness Candy עם תכשיטים בסגנון אר נובו, בשיבוץ אבנים יקרות כמו אמטיסט ירוק, טופז כחול, קוורץ ורוד ועוד. כאן הטבעות מתחילות ב-5410 שקלים. בסגנון העיצוב, בולטות שלוש מגמות: אר דקו (אבן מרכזית מוקפת ביהלומים עגולים. המחירים מתחילים ב-13,355 שקלים. מודרניזם,  כולל טבעת מפותלת וצמיד טניס מינימליסטי. התליונים בקבוצה הזו עולים 1100 שקלים. והסגנון הפרחוני, עם תליון בצורת פרח משובץ יהלומים, החל מ-2200 שקלים. ישנה גם קולקציה "אינדיאנית" - Indian Collection עם צמידים וטבעות מלופפים או קלועים כצמות. התכשיטים האלה עשויים סלילי זהב מלופפים ומשובצים ביהלומים, בסגנון מרתק במיוחד. המחירים ההתחלתיים: 3700-4200 שקלים.

שרשרת

שרשרתצילום: רויאלטי

קולקציית חורף 2018 של רשת הבורסה לתכשיטים כוללת יהלומים שחורים (!), ואבני חן צבעוניות כמו סיטרין, אמטיסט וטופז כחול. לטבעות המשובצות יהלומים לבנים יש צורות של פרח, טיפה, או קווים גיאומטריים מגוונות. צמידי הטניס האופנתיים משובצים יהלומים ועולים 3,490 שקלים. כללית, אומרים ברשת הזו, הטרנד המוביל בתחום התכשיטים הוא שילוב של אבנים בצבעים שונים באותו תכשיט.

DIAMONFIRE הוא מותג תכשיטים בינלאומי המיובא על ידי חברת סיטי טיים וניתן למצוא ברשת חנויות   DF-DIAMONFIREהממוקמת בקניונים. בין הפריטים המוצעים בקולקציה יש טבעת לב משובצות אבני זירקוניה ובאבני חן אדומות (רובי), עגילי לב ותליונים בסגנונות רומנטיים. בניגוד למותגים שהזכרתי קודם, כאן המחירים יכולים להתאים לכל כיס: טבעות החל מ-160 שקלים, עגילים החל מ-250 שקלים, צמידי החל מ-450 שקלים.  ניתן להשיג גם ברשת JACKIEO.

רשת בעלת היצע גדול במיוחד ומחירים המאפשרים גם למי שלא יכול להרשות לעצמו הוצאות גדולות, לרכוש תכשיט לכלתו, היא מגנוליה. קולקציית החורף של מגנוליה עוצבה בהשראת עלי שלכת כוללת שרשראות, עגילים וטבעות דמויי עלים, בציפוי זהב או כסף. 149-239 שקלים.

 

טבעת

טבעתצילום: מגנוליה

מחירים נוחים מאפיינים את רשת פנדורה, שמציעה עכשיו סדרה בשם "לגעת בכוכבים", עם תכשיטי כסף בהשראת צורת כוכב וזוויות גיאומטריות שונים. קולקציה בשם "לרקוד אל תוך הלילה" משובצת באבני קריסטל צבעוניות, קולקציית "הביעי משאלה" עם שרשרות ועגילים שעוצבו בהשראת שובלים של כוכבים נופלים, מכסף סטרלינג ואבני זירקוניה, וקולקציית "זוהר ורוד מטאלי". המחירים ההתחלתיים: 149-295 שקלים.

 

טבעת

טבעתצילום: פנדורה

אחרונה להיום המעצבת שלומית אופיר בעלת רשת חנויות הנושאת את שמה וגם חנות אינטרנטית, שתכשיטיה הם בסגנון פוסט-מודרני עם קווים גיאומטריים עדינים ונקיים ובצבעוניות של גווני פסטל, שחור, אפור ולבן. שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות מפליז בציפוי כסף או ציפוי זהב 24 קראט, בשילוב עם חרוזי זכוכית, סיליקון ומשטחי פורמייקה. אופיר היתה המעצבת הראשונה בארץ שהשתמשה בפורמייקה בתכשיטים, אותם היא מזמינה במיוחד באיטליה. על הפורמייקה מוטבעים מוטיבים בשחור ולבן. בנוסף, ניתן בקולקציה החדשה שלה ביטוי לשני חומרים טרנדיים במיוחד בעולם העיצוב כיום - בטון ושיש קררה, המופיעים כטקסטורות על לוחות הפורמייקה.  מחירים: 88-290 שקלים.

עגילים

עגיליםצילום: ולארי בלקינד


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן