איך ליצור לוק מושלם? גלי איפה המותן!

כל בגד שלא מניחים אותו טוב גם אם הוא יהיה הכי אופנתי ועדכני, הוא פשוט לא יראה טוב על הגוף, לדוגמא הג'קט,הכי הכי חשוב הוא איך זה יושב ואיפה החיתוך שלו מונח. טליה שושן בטור סטיילינג חדש מגלה לנו גילויים חשובים ליצירת הלוק המושלם

חדשות כיפה טליה שושן 12/11/19 12:57 יד בחשון התשפ

איך ליצור לוק מושלם? גלי איפה המותן!
צילום: shutterstock

יש לי וידוי, כשהתחתנתי (רמז, עוד לפני עידן האינטרנט) לא ידעתי לבשל כלום, אפילו לא חביתה אני יודעת שזה מאוד מפתיע את מי שמכיר אותי אבל באמת זה לא העניין כאן כרגע, רק נתון. 
מה שהכי שיגע אותי, היה הפסטה - היא תמיד היתה טעימה אם אכלנו אותה מיד, ועם רוטב אבל אם הייתי משאירה אותה בסיר, היא תמיד הייתה נדבקת. אחת לשניה. ואז יום אחד גיליתי את הסוד. פסטה, אחרי הבישול- צריך לסנן במים! תגלית השנה, מה?
 
ומה הקשר של זה למדור סטיילינג אתם שואלים? אז זהו שאני חושבת שבסטיילינג יש הרבה סודות לגלות, ממש ידע משנה חיים בקטע של תגלית. אבל העיקרי שבהם – הוא לגלות את המותן.
אם יש לך אחת כזאת, אז כדאי שתדעי בדיוק איפה היא, ס"מ למעלה או ס"מ יכול להיות מאוד משמעותי, ואם אין לך אחת כזאת אז שתדעי שאפשר "לייצר" אשליה של כזו.
 
בכללי, כל בגד שלא מניחים אותו טוב (והרבה מהמקרים יהיו קשורים כאמור לעניין המותן) גם אם הוא יהיה הכי אופנתי ועדכני, הוא פשוט לא יראה טוב על הגוף, קחי לדוגמא את עניין הג'קטים שזה עכשיו העונה של ג'קט הגינס והעור, הכי הכי חשוב הוא איך זה יושב ואיפה החיתוך שלו מונח.
לצורך ההבנה, אשה בגובה 170 ויותר המותן שלה ממוקמת במקום אחר על הגוף מאשה בגובה של 1.55 ולכן כדאי לשים לב ממש אם מה שאת קונה מתאים לך ולמבנה והגובה שלך.
 

צילום: shutterstock

 

אז כמה טיפים שימושיים: 

⦁    המותן נמצאת בחלק הצר של הגוף אצל רב הנשים מעט מעל הפופיק.
⦁    הלבשה תחתונה יכולה לסייע מאוד בשמירה על מותן. חזה מוגבה ובטן אסופה והופ יש לנו מותן. 
⦁    אם את לא אוהבת להכניס חולצה בתוך חצאית ניתן לקנות טופ קצר שמדגיש מותן או שמלות עם         חיתוך מותן בגזרה או בצבע.
 
שיהיה חורף טוב, ושנצליח לשמור על המותן שלנו עם כל השוקו חם והפחממות.  

צילום: shutterstock

 

צילום: shutterstock

 

טליה שושן- סטייליסטית אישית ומעבירה סדנאות סטיילינג לנשים ונוער 0528908660
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן