לבן בחגים? קלסי!

אוהבת ללבוש לבן בערב החג? לכל החברות הגדולות יש בקולקציה החדשה פריטים לבנים וחגיגיים שמתאימים מאוד לחגים. הבאנו לכן כמה פריטים נבחרים

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 31/08/17 12:58 ט באלול התשעז

לבן בחגים? קלסי!
בגדים לבנים לחגים, צילום: shutterstock

גם אם ביתר ימי החגים אנחנו מרשים לעצמנו ללבוש את כל גווני הקשת, בערב ראש השנה ויום הכיפורים, וכל מי שפקדה פעם את עזרת הנשים יודעת, הלבן שולט. למרות שלבן לא מחמיא בדרך כלל לרבות מאתנו שעברו את גיל הנעורים או אינן בעלות עור שחום- שזוף, עם מנהג ומסורת לא מתווכחים. חיפשתי לכן בקולקציות החדשות שהגיעו לחנויות פריטים לבנים חגיגיים. הנה כמה מאלה שבלטו לעין. 

ברשת GOLBARY המשיקה עכשיו מבחר גדול של פריטים חגיגיים עם פאייטים ורקמות פנינים, תחרה וקטיפה ואפליקציות של פרחים, בולטת חולצה לבנה עם מפתח צוואר משולש (וי), שרוולים מכסי מרפק וקישוט ניטים (עיגולי מתכת זהובים), וגם חולצת תחרה לבנה עם מפתח צוואר מעוגל ושרוולים ארוכים. שתיהן ללא כפתורים. מוצלח במיוחד בסגנונו הקליל והצעיר ז'קט לבן עם רוכסן זהוב דקיק העולה כ-260 שקלים. כרגיל בחברה הזו המעצב הראשי והמעולה הוא יעקב גולברי, ממשפחת הבעלים.

גולברי

גולברי צילום: ניר יפה

 

גולברי

גולברי צילום: ניר יפה

ברשת פוקס וומן מקסימה חולצת טי צחורה במפתח סירה, שרוולים קצרים וולאן החוצה אותה בחלקה העליון מכתף עד כתף. מחיר חולצות הנשים נע בין כ-80 לכ-140 שקלים. 

פוקס

פוקס צילום: גיא כושי ויריב פיין

לילדות (פוקס קידס), יש שמלה לבנה בשתי שכבות שחלקה העליון תחרה והתחתון מתרחב מעט ונעים לגזרה. המראה המתקבל הוא רומנטי ורך. בנוסף יש בקולקציית החגים של פוקס קידס גם שמלה מבד כסוף עם קפלי פליסה בגזרה ישרה. טווח המידות: 4-16. מחירי השמלות: כ-80 עד כ-140 שקלים. 

פוקס קידס

פוקס קידס צילום: גיא כושי ויריב פיין

הכי חמודות, כצפוי, השמלות הצחורות של התינוקות בקולקציית FOX BABY, המיועדת לגילאי 0-3, רבות מהן בשילוב בד תחרה אנגלית. ביניהן גם שמלות וחצאיות מטול עם נצנצים.

פוקס בייבי

פוקס בייבי צילום: גיא כושי ויריב פיין

שמלות חג צחורות תמצאו גם במותגים קרטרס ואושקוש לתינוקות מגיל לידה ועד גיל 12. הן מצוידות בחצאיות טול "מסתובבות", חלקן עם הדפסי כוכבים בצבע כסף, ואפילו בשילוב בדי ג'ינס. החל מכ-100 שקלים. ניתן להשיג ברשת קרטרס- אושקוש וברשת H&O.

קארטרס

קארטרס צילום: טל טרי

ואסיים בחולצה בעלת העיצוב המיוחד של רונית ובר חלפון בקולצקיה של סאקס ((Sack's – שרוולים ארוכים שבחלקם העליון הם ישרים וצרים והחל מהמרפק בערך הם מתרחבים ואסופים אל פרק היד בכיווצים, מפתח וי וצעיף סרט דק להשלמת המראה. רונית ובר מסבירות שהן אוהבות תמהיל של עולמות וסגנונות שונים היוצרים שפה חדשה בביגוד. וזה די מצליח להן. מחיר החולצות של סאקס נע בין 324 ל-890 שקלים.

סאקס

סאקס צילום: גורן ליבוביץ'


 
 
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן