כך נתאים את כיסוי הראש לאקססוריז חורפי

כיסוי ראש הוא הדרך שלנו לאמירה אישית ולייחודיות של כל אישה. המגוון עצום ומורכב מסגנונות שונים, בדים מרהיבים ומיוחדים. בטור הבא נלמד טיפים מנצחים איך עושים את זה נכון, וכמו תמיד המטפחת היא הדרך לשדרוג מלא סטייל

חדשות כיפה מיכל מלאכי 17/02/22 13:18 טז באדר א'

כך נתאים את כיסוי הראש לאקססוריז חורפי
צילום: more מטפחות

קרה לך פעם שלא ממש היית בטוחה איזו מטפחת תתאים לך היום? תוסיפי לזה את עונת החורף עם השכבות המרובות ומזג האוויר הסגרירי ותקבלי מתכון להתלבטויות רבות. כיסוי ראש הוא הדרך שלנו לאמירה אישית ולייחודיות של כל אישה. המגוון עצום ומורכב מסגנונות שונים, בדים מרהיבים ומיוחדים, ושלל מעצבות מוכשרות בשוק, ומתוך השפע הגדול אנחנו רק צריכות לבחור לאילו מטפחות אנחנו מתחברות יותר ואילו מהן הכי ישמשו אותנו. 

צבעי המטפחת
צבעי החורף הנפוצים והבולטים לרוב הינם צבעי אדמה, צבעים כהים וחמים.
צבעים המזוהים עם האפור-שחור-חום. אלו מושפעים ממזג האוויר החורפי, ונמצאים בהרמוניה לאווירת החורף.

MORE מטפחות

MORE מטפחות צילום: מוריה עובדיה

כמובן שיש לנו את ההדפס המנומר, שהוא ממש על זמני.
בחורף הזה, הצבעים העזים והמשמחים, משתלטים על חיינו.
אני ממליצה "לזרום" עם האנרגיות שקמת איתן בבוקר, ולהשתמש באותם גוונים בחוכמה. לכל כלל יש יוצא מן הכלל. תיצמדי לזה שנכון לך. הגשמים והרוחות לעיתים מכניסים אותנו לירידת אנרגיה בלתי מודעת, וזה לגמרי טבעי. היכולת שלנו לשחק עם גווני וצבעי המטפחת יכולים להכניס בנו שמחה ואור, אשר יפתחו לנו את הבוקר בצורה מפתיעה וחיובית. 

סוג בד
ניתן לחלק את המטפחות לכאלו שמתאימות לכל השנה, וכאלו שהן יותר עונתיות. בימי החורף הקרים המטפחת הופכת מפריט אופנתי למקור חימום כייפי ונעים, אשר יכולה לשמש גם כתחליף לכובעי הצמר. לשם כך מומלץ לבחור מטפחות המורכבות מבדים עבים ומחממים.

סטודיו נול

סטודיו נול צילום: תמי מונטג

שילוב גרביון /טייץ
"לא מספיק אני צריכה להתאים את המטפחת לבגד, איך משלבים בפנים גם את הגרביון? "פונות אליי לא מעט עם שאלות מסוג זה, והן לחלוטין במקום! אז נכון שאנחנו עדיין לא אירופה, אבל לא הייתי ממליצה לוותר על מקור חימום(וסטייל) זה. נהפוך את הגרביון/ הטייץ למקור של אופנה ושיק. הדרך ה"קלה" היא ללכת על גווני גוף/כאמל אשר מתאימים לכל אאוטפיט ומשתלבים בקלות. ניתן ברמות אטימות שונות, עם עיטורים "מקפיצים". דרך נוספת היא ליצור חיבור בין צבעי המטפחת והגרביון ובכך ליצור הרמוניה מושלמת.

צילום: דעאל סבטיה סטיילינג- אביטל בן ברוך הפקה- הדרא

אל תפחדו להעז ולנסות. אין לנו מושג כמה שצבע בנגיעות הקטנות יכול לשדרג פלאים את הלוק.
ולמרות זאת, לעיתים אין לנו את המוזה לחיבורים מורכבים, והיצירתיות לא מתפרצת מאיתנו על הבוקר. אז טיפ ממני, אל תתפרעי גם בכיסוי וגם בהתאמת הגרביונים, בחרי אחד בצבעים אחידים, (ואפילו נטרליים) ותוסיפי את "המשחק" בחלק השני.

נפח המטפחת 
הטיפ הבא מיועד לנשים אשר אוהבות מראה של נפח במטפחת. 
בחורף כשרוחות חזקות מנשבות בחוץ, והדבר האחרון שהיית רוצה, זה מטפחת מתעופפת ומשוחררת, עדיף לא ללבוש מטפחות מאוד ארוכות ומסורבלות. תחשבי תמיד גם על הנוחות שלך. את הנפח ניתן להשיג גם על ידי מטפחות מבד עבה, או כאלו שיוצרות את הנפח המבוקש. דרך נוספת היא לרכוש נפח (בובי /בובון) גדול יותר, אשר יתן לנו מראש בסיס גדול יותר באפס מאמץ.

צילום: צילום- דעאל סבטיה סטיילינג- אביטל בן ברוך הפקה- הדרא

לסיכום, כמו כל דבר בחיים, נסתכל גם על החורף כהזדמנות.
הזדמנות ללמידה, שינוי, העצמה אישית והכנסת הרגלים חדשים ומשמחים.
המטפחת היא ממזמן פריט אופנתי עולמי, שמשדרגת ו"מקפיצה" את הטוטאל לוק שלנו. 

הכותבת היא מאפרת וסטייליסטית, עוסקת בתחום הביוטי והאופנה. מרצה ומעבירה סדנאות ליווי והעצמה לנשים ונערות.

מיכל מלאכי

מיכל מלאכי צילום: ללא