ההדפסים לא מפחידים אותי

יש שיגידו ששילובים זה מוזר, ואפילו ליצני, אבל כשעושים את השילוב כמו שצריך שלא יהיה מוגזם ומצד שני לא משעמם, זה יכול ליצור מראה עמוק וקצת אחר. בת עמי קדמון בטור סטייליניג חדש עם החוקים לשילוב הדפסים

חדשות כיפה בת עמי קדמון 03/09/19 15:28 ג באלול התשעט

ההדפסים לא מפחידים אותי
צילום: shutterstock

הגעת סוף סוף לארון הבגדים, ואת רוצה להתחיל לממש את הטיפ של ארון חיסכון, שהבאנו בטור הקודם. הכל נראה משעמם, את לובשת את אותה חולצה עם אותה החצאית, את השמלה עם אותה מטפחת. לא הגיע הזמן לגוון? יש שיגידו ששילובים זה מוזר, ואפילו ליצני, אבל כאשר עושים את השילוב כמו שצריך, מצד אחד לא יהיה מוגזם מידי ומצד שני לא משעמם מידי זה יכול ליצור מראה עמוק וקצת אחר.
לפני שאני מתחילה, כל אחת צריכה להיות קשובה לעצמה, להתחיל בהדרגתיות, אם תאהבי את הלוק שלך, תהיי גאה בשילוב שיצרת ובאומץ שלך קצת לצאת מהריבוע. אז מה נחשב הדפס?
הדפס הוא ציור או צורה גאומטרית המוטבעת או מצויירת על בד, יכול להיות קווי מתאר שעל הבגד, מעין צמות לאורך ולרוחב הבגד וכמובן גם אלמנטים שנמצאים על הבגד.

צילום: shutterstock

בשילוב הדפסים יש מספר חוקים:

1. חשוב ששני ההדפסים יהיו שונים בגודל שלהם, אם נלבש חולצה וחצאית עם אותו גודל הדפס, זה ייתן מראה של פיג'מה. כשנשלב בין שני הדפסים שונים בגודלם, ניצור הרמוניה למראה הכללי והלוק יראה מושלם.

2. חשוב שההדפסים יהיו שונים אחד מהשני, אחרת, שוב המראה יראה כמו פי'גמה.

3. כשבוחרים שילוב בדפסים, נבחר הדפס אחד שהוא גיאומטרי,שהוא חוזר על עצמו בצורה שיטתית ויוצר מראה שקט ולו נחבר בגד שההדפס שלו,עם צבעוניות ותנועתיות, מלא חיים ובעל נוכחות, השילוב הזה יוצר הרמוניה בין 2 ההדפסים, נותן את העומק שיש בשילוב ההדפסים, אך שלא יכאב בעיניים

4. חשוב לשים לב,שכשאנחנו משלבות הדפסים, יהיה גם הרמוניה בין הצבעים. כדאי שיהיה צבע, רמז קטן בהדפס שמקשר אותו להדפס השני ושגוון ההדפס יהיה דומה לגוון ההדפס השני. לחצאית הירוקה ניתן להוסיף שרשרת  או מטפחת או עם נגיעה,רמז של הצבע הירוק. 

צילום: יחצ זיפ

החוקים האלה מלחיצים ומסבכים אותך?
ממליצה להתחיל בקטנה, באמצעות אקססוריז (תיק עם ציור, חגורה עם הדפס)
ללבוש שמלה או חולצה וחצאית חלקים ולשלב הדפסים במטפחת ובעגילים, או במטפחת ובנעליים. בשל העובדה ששילוב ההדפסים נמצא בשני קצוות הגוף, יהיה לך יותר קל לעכל את השילוב.

צילום: בת עמי קדמון

נסו, תראו את עצמכם קצת אחרת מהרגיל, שילוב הדפסים יוצר מראה חדש ומעניין. 

לשאלות, הערות, להזמנת ייעוץ אישי, מוזמנת לפנות אלי בפייסבוק בת עמי-סטיילינג טיפולי ועוד. 

לטורים קודמים