הבחירות המושלמות של קייט לשמלות קייציות

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/19 11:59 א בתמוז התשעט

הבחירות המושלמות של קייט לשמלות קייציות
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

כחובבת טניס אדוקה, הגיעה השבוע קייט לטורניר הטניס ב"ווימבלדון", בשמלה לבנה של המותג "סוזנה", ועגילי חישוק בעיצוב עלים, שראינו הרבה לאחרונה. אין ספק שלבן זה צבע לטניס וגם הולם את קייט מאוד, אבל נראה שגם הגזרות וגם הסגנון אותו היא מאמצת לאחרונה בחום, מחמיאים לה ביותר.

הלוק המלא של הדוכסית, הוא לא פחות ממושלם עבור שבתות קייציות כמו שלנו, השמלה נחתכת בעזרת חגורת פרפר צרה בדיוק מעל קו המותן, ונעלי העקב משלימות את הלוק. באירוע נוסף שהתקיים השבוע, אירחה הדוכסית מספר ילדים בגינה, ולשם כך בחרה בשמלה ירוקה, קלילה, דומה מאוד בגזרה לזו הלבנה, רק מבד המשדר זרימה ופשטות.

ומה שאהבנו יותר מהלוקים הכלליים, זה לראות שוב את החיבה של הדוכסית למחזר בגדים ואקססוריז. גם בין ילדיה, היא נוהגת למחזר לא פעם, וכבר ראינו את הנסיך לואי עם בגדים של אחותו שארלוט, וכן, את הנסיכה שארלוט, עם בגדים שלבש קודם אחיה ג'ורג'. משהו בבחירות הללו הופכות אותה לנגישה, עממית, ובעיקר, מזכירה לכולם, שעל אף היותה בת להורים אמידים, גם היא עצמה, לא גדלה בבית מלוכה.