גם נסיכים צריכים לחזור ללמוד? בית המלוכה פותח את שנת הלימודים!

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור - גם הנסיכים בבית המלוכה חוזרים לספסל הלימודים

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 05/09/19 11:07 ה באלול התשעט

גם נסיכים צריכים לחזור ללמוד? בית המלוכה פותח את שנת הלימודים!
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

בכל קיץ, משפחת המלוכה הבריטית יוצאת לקייטנת סבתא. סבתא היא, כמובן, המלכה אליזבת, והקייטנה נערכת בטירת בלמורל שבסקוטלנד החל משנת 1865, אז הושלמה בנייתה לפי הוראת המלכה ויקטוריה. 

בשבוע שעבר, ויליאם, קייט והילדים, טסו לבלות מספר ימים בבלמורל, שם הם מעבירים את הזמן בדייג, פיקניקים, רכיבה על סוסים ושאר פעילויות חוץ. 

שיא הביקור הוא ליווי המלכה לכנסייה ביום ראשון בבוקר. המלכה לבשה ורוד פוקסיה. קייט לבשה שמלה ירוקה בהדפס טווס של מייקל קורס; מעיל כחול כהה עם כפתורי זהב של גיני לונדון; עגילי זהב של אספרי ופסינייטור של לוק אנד קו. 

התמונות הנהדרות מהמכונית הן הזדמנות לדבר על שילובי צבעים. צבעי הבסיס הם אדום, כחול וצהוב. הצבעים המשניים הם כתום, סגול וירוק, ובאחוזים שונים של תוספת לבן או שחור, למשל ורוד. הכחול והירוק בתלבושת קייט סמוכים זה לזה על גלגל הצבעים, ומכונים צבעים אנלוגיים, מה שהופך את השילוב ביניהם לנעים לעין. 

אבל, שימו לב לשילוב הנהדר בין הכחול הכהה והורוד הזועק של המלכה. ורוד פוקסיה וכחול נמצאים זה מול זה על גלגל הצבעים, ומכונים צבעים משלימים, וגם השילוב ביניהם נעים לעין. והצבע הרביעי, שהוא מתכת- הזהב. צהוב עובד נהדר עם פוקסיה וכחול כהה, ויחד השילוב מושלם. 

כדי לשלב בין כל הצבעים ולהיראות מצויין, כדאי לבחור צבע עיקרי, ולהשתמש בצבעים האחרים כדגשים. כך, למשל, אפשר ללבוש שמלה בצבע כהה כמו קייט, ולשלב נעליים בפוקסיה ותכשיטי זהב. 
עם קצת אומץ, אפשר לשלב שמלה בפוקסיה עם כיסוי ראש מוזהב ונעליים בהירות, או שמלת פוקסיה עם כיסוי ראש כהה ותיק מוזהב. 

חזרה לויליאם וקייט, הם ארזו את הילדים מהקייטנה וטסו הביתה, היישר ליום הראשון בבית הספר. הבוקר, ויליאם וקייט ליוו את ג׳ורג׳ ושארלוט לבית הספר. שארלוט תלמד בכיתת הגן של בית הספר סנט תומאס בבאטרסי, שם ג׳ורג׳ לומד כבר שנתיים. תכנית הלימודים כוללת בלט, דרמה, צרפתית ואמנות.
קייט לובשת שמלה של מייקל קורס וחיוך של אמא מתרגשת.

וכך מסתיים החופש הגדול המלכותי, כי גם נסיכים צריכים לחזור ללימודים.

חזרה לשגרה שמחה!

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן