ראשי 'מחאת השולמנים' נפגשו עם שר האוצר: "יש הסכמה כמעט על הכל"

שר האוצר ישראל כ״ץ הנחה על ביצוע עבודה משותפת עם נציגי קבוצת "אני שולמן", במטרה לגבש צעדים מהירים לתמיכה בציבור העצמאים בישראל: "רואה בציבור העצמאים בישראל מנוע צמיחה מרכזי למשק הישראלי. אמשיך לפעול למענכם"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 10/06/20 10:32 יח בסיון התשפ

ראשי 'מחאת השולמנים' נפגשו עם שר האוצר: "יש הסכמה כמעט על הכל"
השר כ"ץ עם ה'שולמנים', צילום: משרד האוצר

שר האוצר, ישראל כ"ץ, נפגש עם אביר קארה, מייסד קבוצת העצמאים "אני שולמן", יחד עם דנה זיטלאוי, גם כן, ממייסדי השולמנים, שהעלו בפניו את עיקרי הבעיות לציבור העצמאים בישראל.
במהלך הפגישה הצדדים דנו בתפיסתם הדומה לגבי הצורך לשפר את הסביבה עסקית לעוסקים בישראל, הסרת חסמים לתחרות ולצמיחה וכן הפחתת יוקר המחייה בישראל. 
בסוף הישיבה הנחה שר האוצר על ביצוע עבודה משותפת לגיבוש צעדים להפחתה חדה ברגולציה ובחסמים השונים תוך מציאת פתרונות ישימים ומהירים.

השר כ"ץ אמר: "נפגשתי עם נציגי "השולמנים" שהעלו בפני את עיקרי הבעיות של ציבור העצמאיים בישראל. דנו באריכות באתגרים השונים. אני רואה בציבור העצמאים בישראל מנוע צמיחה מרכזי למשק הישראלי. אמשיך לפעול למענכם ולתת תקווה אמתית לסקטור זה. סיכמתי על צוות משותף לגיבוש צעדים שיביאו להפחתה חדה ברגולציה ובחסמים השונים שעיקרה צעדים לשיפור הסביבה העסקית של העצמאים תוך מציאת פתרונות ישימים ומהירים לציבור העצמאים."

מייסד "אני שולמן", אביר קארה, אמר: "היתה פגישה טובה מאוד השר הביע התעניינות רבה והסכים כמעט על הכל, אם לא על הכל. יש הסכמה על העקרונות, ועל הקמת עבודה משותפת. עכשיו זה זמן מעשים - בסוף היום הציבור בוחן אותנו על תוצאות. 
יצאנו לדרך לפני שמונה חודשים במטרה לשפר את מעמד העצמאים בישראל ולקדם רפורמות משמעותיות במשק הישראלי. הצלחה של העצמאים זה הצלחה של כל עם ישראל."

סגנית נשיא לשכת יועצי המס, יועצת מס, מנהלת אגף המיסוי בקבוצת "אני שולמן", דנה זטלאוי-כהן, הוסיפה: "הצגנו בעיות שונות ומהותיות שאיתם מתמודדים בשטח בעלי העסקים. בעיות המצריכות התערבות ממשלתית כירורגית ומהירה כמו גם בעיות שמחיבות התייחסות לטווח הארוך. השר הביע התעניינות כנה בצרכי השטח ופתיחות לדון ולהיכנס לעובי הקורה בכל מקרה ומקרה. אנחנו מודים לשר על כך ומפשילים שרוולים לעבודה משותפת ומהירה למען אזרחי ישראל בכלל ובעלי העסקים הקטנים בפרט".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן