עומר אדם רוכש את קניון מלכת שבא באילת

עומר אדם מוכר בעיקר כזמר, אולי המצליח בישראל, כעת נחשף שמדובר גם באיש עסקים. קניון מלכת שבא אילת עומד להימכר ב–170 מיליון שקל לקבוצת משקיעים הכוללת גם את הזמר. השאיפה להקים רשת מלונות ברחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/20 08:37 ט בטבת התשפ

עומר אדם רוכש את קניון מלכת שבא באילת
עומר אדם, צילום: פלאש 90, דוד כהן

עומר אדם, הזמר המצליח בישראל, עשה הון רב מהקריירה, ולפי הערכות, הוא מכניס מדי שנה עשרות מיליוני שקלים. אדם בן ה-26 בלבד מרוויח בעיקר מהופעות, קמפיינים פרסומיים ומצפיות ביו־טיוב. לאחר ההון שצב אדם חיפש לקיים השקעות שיניבו פירות נוספים.  ככל הנראה לשאלה מה לעשות עם ההון שצבר ובהתחשב לנוכח הריבית האפסית במשק, הגיע למסקנה כי משתלם להשקיע בנדל"ן.

ב"דה מרקר" חשפו כי כי קבוצת משקיעים, שכוללת את אדם ואבי יוחנן, הבעלים של רשת המרכולים זול ובגדול, ואיש הנדל"ן יעקב בר, נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת קניון מלכת שבא אילת ב–170 מיליון שקל. הקניון נמצא בבעלותה של חברת הקניונים מליסרון, שבשליטת ליאורה עופר. הקניון נחשב נכס קטן של מליסרון, הנסחרת בבורסה לפי שווי של 10 מיליארד שקל.

קניון מלכת שבא ממוקם בשטח הטיילת בחוף הצפוני של אילת, למרגלות המלון. הקניון בנוי על שטח של 4,000 מ"ר, וכולל 30 חנויות שמכניסות 10–11 מיליון שקל נטו בשנה. יוחנן הוא חבר ותיק של אביו של עומר אדם, יניב אדם, ויחד בשנה שעברה, הם ייסדו שותפות שפועלת לביצוע השקעות נדל"ן. 

השניים מקדמים הקמה של רשת בתי מלון בפרישה ארצית, בשנה שעברה רכשו אדם ויוחנן את כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב מקבוצת הכשרת הישוב בתמורה ל–12 מיליון שקל. השניים מתכוונים להשקיע בשיפוץ המתחם 15 מיליון שקל נוספים, ולהפוך את כפר הנופש למלון פרימיום. ועוד נכון להיום עומדות על הפרק עסקות נוספות, שטרם הבשילו להסכמים מחייבים.