גיפט קארד: במקום לקנות שטויות - כך תעשו מזה עוד כסף

בית ההשקעות אלטשולר שחם ו-BUYME, משיקים שיתוף פעולה חדש שמשנה את הרעיון המסורתי של הענקת מתנות. במסגרת שיתוף הפעולה, יהיה ניתן להעניק שובר מתנה ולממש אותו על ידי הפקדת ערכו הנקוב ישירות לקופת גמל להשקעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/24 12:24 טז באדר ב'

גיפט קארד: במקום לקנות שטויות  - כך תעשו מזה עוד כסף
אפשר לחסוך גם את המתנות, צילום: shutterstock

כרטיסי הגיפט קארד הפכו לאת הדרכים המועדפות על הישראלים להביע הערכה או להעניק מתנות לחברים וקרובי משפחה. במקום לשבור את הראש מה בדיוק אנחנו רוצים לקנות ומה יתאים לאדם עבורו אנו רוכשים את המתנה, כרטיס הגיפט קארד נותן לנו שקט. אלא שייתכן ואנו לפני מהפך בגישה כלפי מתנות ושיתוף פעולה חדש מאפשר לתת מתנה אותה אפשר להשקיע ישירות בקופת הגמל.

כרטיסי המתנה יהפכו להשקעה לטווח ארוך?

בשיתוף הפעולה החדש בין אתר המתנות BUYME ובית ההשקעות אלטושלר שחם יתאפשר להפוך את כרטיסי המתנה המסורתיים להשקעה ישירה בקופת הגמל. במסגרת שיתוף הפעולה, הנמענים יכולים לקבל שוברי BUYME ולממש אותם ישירות לחשבון החיסכון שלהם, מה שמאפשר להם להשקיע את המתנה.

ישי מנדיל, סמנכ"ל השיווק של אלטשולר שחם אומר כי "שיתוף הפעולה החדש מסמן שינוי משמעותי באופן שבו אנו רואים הענקת מתנות וחיסכון: בכך שאנו מאפשרים הפקדה ישירה של מתנות לקופות גמל להשקעה, אנחנו לא רק מציעים מתנות, אלא אנו מעודדים אנשים להשקיע בשאיפותיהם העתידיות". תומר כהן, מנכ"ל BUYME מוסיף כי "שיתוף הפעולה החדש מביא עוד ערך ל- BUYME, והוא מגיע מתוך הרצון שלנו לדאוג לעתיד של מקבלי המתנות שלנו".