25 מיליון: ענקית האופנה הישראלית תפתח עשרות סניפים בארצות הברית

חברת "קסטרו" הישראלית קיבלה את הזכיינות על פתיחת סניפי ענקית הקוסמטיקה "איב רושה" בארצות הברית וצפויה לפתוח במדינה עשרות סניפים בהשקעה ראשונית של 25 מיליון שקלים. לראשונה, המנכ"ל לא יגיע ממשפחת המייסדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/24 11:49 יט באדר א'

25 מיליון: ענקית האופנה הישראלית תפתח עשרות סניפים בארצות הברית
קסטרו, מתרחבת לארצות הברית, צילום: Miriam Alster,FLASH 90

ענקים האופנה הישראלית "קסטרו" מתרחבת לארצות הברית ותפתח עשרות סניפים של מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב רושה" בהשקעה של כ-25 מיליון שקלים. החברה הישראלית קיבלה את הזיכיון הבלעדי על פתיחת הסניפים בארצות הברית, זאת לאחר שפתחה את סניפי המותג גם בישראל.

לראשונה: בן משפחת רוטר לא יעמוד בראש החברה

מי שיעמוד בראש הפרוייקט ויהפוך גם למנכ"ל אגף חו"ל של קסטרו הוא מנכ"ל החברה הנוכחי ובן משפחת המייסדים רון רוטר. רוטר ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות יפרוש עתה ויוביל כאמור את המיזם הבינלאומי של החברה. מי שיחליף את רוטר כמנכ"ל קסטרו ישראל הוא סמנכ"ל הכספים אבי אוחיון ובכך, לראשונה יעמוד בראש החברה אדם שאינו נמנה על משפחת המייסדים.

קסטרו, תשלם בביט ופייבוקס

קסטרו, מתרחבת לארצות הברית צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על פי התוכנית של קסטרו, ייפתחו ברחבי ארצות הברית עשרות סניפים של מותג הקוסמטיקה כאשר תוקם חברת בת שתאגד את המיזם שתיקרא RADIXIS. האחזקות בחברה יתחלקו כך: 80% לחברת קסטרו, 10% לרון רוטר עצמו ועוד 10% לאבי גולדפינגר הכל בכפוף לאישור בעלי המניות של קסטרו.