ברקת: "הם מוכרים בזול לפלסטינים" | ויסוצקי: "אנחנו לא, נשקול את צעדינו"

המאבק בין שר הכלכלה והיבואנית נמשך. לאחר שטען מעל בימת הכנסת כי החברה משווקת מוצרים זולים בהרבה ברשות הפלסטינית, בחברה מגיבים: "דוחים מכל וכל את דבריו, הוא נלחם בתעשייה הישראלית"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 20/02/24 12:00 יא באדר א'

ברקת: "הם מוכרים בזול לפלסטינים" | ויסוצקי: "אנחנו לא, נשקול את צעדינו"
השר ניר ברקת, בויסוצקי מגיבים, צילום: Shir Torem/Flash90

לאחר ששר הכלכלה ניר ברקת תקף אתמול (ב') מעל בימת הכנסת את חברת ויסוצקי ואף טען כי היא "מוכרת תה בעשרות אחוזים זול יותר לפלסטינים", בחברה מגיבים בזעם. בהודעה שפרסמה הבוקר נכתב: "ויסוצקי אינה מוכרת ברשות הפלסטינאית ואינה מפעילה סוכנים או סיטונאים ברשות". הדברים מגיעים ברקע גיבוש הרשימה השחורה של השר ברקת בה נכלל גם שמה של ויסוצקי.

הנאום של ברקת נגד ויסוצקי צילום: ערוץ הכנסת

"שר הכלכלה והתעשייה נלחם בתעשייה ישראלית"

"אנו דוחים מכל וכל את דבריו של שר הכלכלה והתעשייה" הוסיפו בחברה, "עצוב לשמוע ששר הכלכלה והתעשייה נלחם בתעשייה ישראלית במקום לעודד ולפתח מפעלים כמו שלנו, המעסיקים עובדים רבים בגליל. אנו נשקול את המשך צעדינו".

"ויסוצקי החליטה לנצל את מעמדה המונופוליסטי"

כזכור, אתמול נאם השר ברקת בכנסת ותקף את ויסוצקי ואת החברות שנכנסו לרשימה שהחורה שלו כשאמר: "הבולטת ברשימה השחורה היא חברת ויסוצקי. היא כנראה רואה בציבור הישראלי פרה חולבת" אמר ברקת. הוא הוסיף: "ויסוצקי מוכרת תה בעשרות אחוזים זול יותר לפלסטינים לעומת המחיר לצרכן הישראלי. אז חברה כמו ויסוצקי שהחליטה לנצל את מעמדה המונופוליסטי ולעשוק את הציבור הישראלי, צריכה לדעת שהצרכן הישראלי לא פראייר".