בן אנד ג'ריס בהשקעה מטורפת בישראל: זו העיר בה יוקם מפעל

בן אנד ג'ריס ישראל מקימים מפעל חדש בקריית גת בהשקעה הנאמדת בכ- 130 מיליון שקלים. המפעל החדש ישתרע על שטח של כ-20 דונם ויכלול קווי יצור חדשים, מרכז מבקרים, חנות מפעל ומרכז לוגיסטי מתקדם בתחום המזון

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/01/24 08:34 כ בשבט התשפד

בן אנד ג'ריס בהשקעה מטורפת בישראל: זו העיר בה יוקם מפעל
מפעל בן אנד ג'ריס, השקעה עצומה בישראל, צילום: אבי רוקח

בן אנד ג'ריס ישראל מקימים מפעל חדש בישראל באזור התעשייה החדש של קריית גת ובהשקעה הנאמדת בכ-130 מיליון שקלים. המפעל כיום נמצא באזור התעשייה באר טוביה ומשתרע על שטח של 10 דונם, בעוד המפעל החדש צפוי להיפתח בשנת 2026, על פני שטח של כ-20 דונם.

טילונים, שלגונים וקסטות: המוצרים החדשים שיגיעו למדפים

המפעל החדש של בן אנד ג'ריס ישראל צפוי להכיל פסי ייצור חדשניים עם טכנולוגיות מתקדמות, במטרה להתרחב לתחומים נוספים כמו ייצור טילונים, שלגונים וקסטות. כמו כן יפתח במפעל החדש מרכז מבקרים, חנות דגל של גלידריית בן אנד ג'ריס ומרכז לוגיסטי מהמתקדמים בתחום המזון בארץ.

מפעל בן אנד ג

מפעל בן אנד ג'ריס צילום: Gil Cohen Magen,Shutterstock

עם פתיחת המפעל החדש בן אנד גריס צפויים להביא חידושים בתחום השלגונים והחטיפים, להגדיל את המגוון לצד הרחבת חטיבת המאפים של המותג בראנץ אנד קראנץ, עם המוצרים: פרצעל, וופל בלגי, בלינצ'ס ועוד.

"נגדיל את נתח השוק שלנו"

אבי זינגר בעלי ומנכ"ל בן אנדג'ריס ישראל: "אנחנו מפעל כחול לבן המעסיק כ-200 עובדים מדרום הארץ ותומך בחקלאים המייצרים חלב, ביצים וחומרי גלם נוספים. במפעל החדש אנחנו נביא חידושים משמעותיים בתחום המזון, ונגדיל את נתח השוק שלנו".