עוד עליית מחירים: זה המוצר שיתייקר משמעותית בעוד שלושה ימים

ברקע גל עליות המחירים, הודיעה גם חברת סלטי שמיר על עליית מחירים של עד 15% במחלקות הסלטים והדגים. עליית המחירים מצטרפת להתייקרות במוצרי שטראוס, שסטוביץ' וויסוצקי מהחודש האחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 15:08 יט בשבט התשפד

עוד עליית מחירים: זה המוצר שיתייקר משמעותית בעוד שלושה ימים
סופרמרקט, עוד עליית מחירים, צילום: Michael Giladi,Flash90

חברת סלטי שמיר הודיעה כי החל מיום חמישי הקרוב יעלו מוצרי החברה בשיעור של עד 15%. החברה שמשווקת סלטים טריים והיא השלישית בגודלה בישראל תעלה את מוצרי הסלטים בעד 10% ואת מוצרי הדגים בעד 15%. סלטי שמיר מייצרת גם את סלטי המותג הפרטי של שופרסל וחולשת כאמור על המקום השלישי בשוק הסלטים המקומי אחרי אחלה וצבר.

גל התייקרויות במהלך המלחמה

לאחרונה הודיעה גם חברת ויסוצקי כי תעלה את המחירים של מספר מוצרים החל מחודש מרץ הקרוב. במסגרת המהלך, המוצרים "זיתים של זיתא" ו- "רטבי השקשוקה של זיתא" צפויים להתייקר ב-10% ואילו חליטות התה של ויסוצקי וסדרת הצ'אי יתייקרו ב-7%.

שטראוס. מכה קשה לחברה

שטראוס. גל עליות מחירים. צילום: Michael Giladi/Flash90

גם שטראוס ויכין העלו מחירים

כזכור, גם קבוצת שטראוס הודיעה לאחרונה על העלאת מחירים ב-25%. לפי הודעת החברה, ההחלטה על ההתייקרויות הגיעה בעקבות עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה. בנוסף, חברה נוספת שהודיעה על כוונתה להעלות מחירים היא חברת "יכין" המשווקת מוצרי שימורים ועגבניות. העלייה במחירי מוצרי החברה תיכנס לתוקף כבר מחר, כך על פי דיווח של "חדשות 12". גם יצרנית השימורים "בית השיטה" הודיעה כי תעלה את מחירי מותג הזיתים 'חרוזית' כמו גם את המלפפון החמוץ בשיעור של 5%-15%.