סופרמרקט 'הצינור' פותח עוד סניף וחושף מחירים: מוצרים בשקל לחיילים ומפונים

לקראת פתיחת הסניף בבאר שבע מפרסמים ב"הצינור" את המחירון שלהם: "בעולם מתוקן, אלו המחירים שהייתם אמורים לקנות בהם בכל סופר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 12:43 ו בטבת התשפד

סופרמרקט 'הצינור' פותח עוד סניף וחושף מחירים: מוצרים בשקל לחיילים ומפונים
גיא לרר, צילום: Flash90

אחרי שפתחו את הסניף של הסופרמרקט "הזול בישראל" בתל אביב, ב"הצינור" מכריזים באינסטגרם כי יש גם סניף חדש בבאר שבע. המטרה של הסופרמרקט היא כמובן להוזיל את סל הקניות למינימום האפשרי.

באינסטגרם של התכנית נכתב: "הי זה לרר, תסתכלו טוב טוב על המחירים האלו. אלו המחירים הקבועים של כמה מהמוצרים בסופר הצינור. בפעם הקודמת ביקרו אותנו על כך שהמחירים לא כוללים את עלות השכירות ושאר העלויות הנלוות להקמת סופר אמיתי, אז הפעם אנחנו יותר מגאים לומר שהמחירים האלו כוללים את כל העלויות, מחיר מלא של שכירות, עובדים, חשבונות וכו׳. הכל חוץ משיווק. אבל היי, מי צריך שיווק כשהוא סופר שכונתי עם מחירים ממש זולים".

עוד נכתב: "בקיצור, בעולם מתוקן, אלו המחירים שהייתם אמורים לקנות בהם בכל סופר ואלו המחירים שאתם צריכים לדרוש. אנחנו רוצים להודות מקרב לב למנדי ולשותפים באשל חב"ד, לאמיר שואן על העבודה הקשה, בתנאי מלחמה הפעם, מזכירים שבנוסף לזה יהיו עוד מבצעי כסאח לחייילים ומפונים, ויאללה נתראה מחר. 19:00 מרכז חן, ב"ש".

בין המוצרים שתוכלו לקנות במחירים שוברי שוק: נייר טואלט ב-28.1 שקל, שמפו/מרכך הוואי ב-9 שקלים, שמן קנולה ב-7.1 שקל, אקונומיקה טאצ' ב-7.5 שקל, משחת שיניים ב-5.35 שקל, מלפפונים במלח ב-4.4 שקל, כוסות קרטון ב-3.3 שקל, רסק עגבניות ב-2.9 שקל, פסטה מסולסלת ב-2.7 שקל, וופלים ב-2.5 שקל, מגבונים ב-2.2 שקל, קרקר שומשום ב-2 שקלים ופתי בר ב-1.9 שקל.

כמו כן עם פתיחת הסניף בבאר שבע, פרסמו באינסטגרם של התוכנית גם את המחירון המיוחד לחיילים ומפונים שכוללים מוצרים ב1 שקל. בין המוצרים בהנחה : טונה במים, רסק עגבניות, וופל, קרקר שומשום, קליק, אורז פרסי, טחינה עדן ועוד