אחרי הפסדי ענק: חברת קניוני עזריאלי סוגרת את האתר

אתר הקניות עזריאלי.קום הנמצא בבעלות קבוצת עזריאלי, ייסגר בימים הקרובים. בקבוצה מאשימים את הרגולציה המקומית כמו גם היעדר התפתחות שוק המסחר האלקטרוני בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 11:48 ה בטבת התשפד

אחרי הפסדי ענק: חברת קניוני עזריאלי סוגרת את האתר
צילום: shutterstock

אתר הקניות עזריאלי.קום הנמצא בבעלות קבוצת עזריאלי, ייסגר ב-22 בדצמבר, כך הודיעו היום (א') בקבוצה. "עזריאלי" רכשה את הפלטפורמה בשנת 2016, וכעת היא מודיעה על סגירתו ועל פיטוריהם של מרבית עבדי האתר, מתוך סך העובדים שעומד על 70.

בהודעה באתר נכתב: "לאחר שנים של פעילות, אנו סוגרים את אתר הסחר עזריאלי קום. האתר ייסגר ב- 22/12/2023. אל דאגה, למרות סגירת האתר, נעשה את מירב המאמצים לתת שירות מלא בחודשים הקרובים כפי שעשינו עד כה. גם לאחר סגירת האתר, המידע ההיסטורי באזור האישי יהיה נגיש לפרק זמן נוסף של כשנה. אנו ממליצים להוריד את חשבוניות העסקה אל המחשב האישי לצורך תיעוד ויצרת קשר עם הספקים, במידת הצורך".

ההודעה באתר

ההודעה באתר צילום: צילום מסך

החברה מאשימה את הרגולציה המקומית

האתר שימש כפלטפורמת הסחר המקוון של קבוצת "עזריאלי" וניתן למצוא בו מגוון רחב של מוצרים ומותגים כמו ריהוט לבית, מוצרי חשמל, מוצרים לילדים, הלבשה, הנעלה ופארם. בהודעה מטעם הקבוצה נמסר כי שוק המסחר האלקטרוני בישראל עדיין אינו מפותח מספיק. בנוסף, החברה האשימה את הרגולציה המקומית, שמחזקת אתרים בינלאומיים על חשבון אתרים מקומיים.

כזכור, בשנת 2016 רכשה קבוצת עזריאלי את אתר buy2 תמורת למעלה מ-60 מיליון שקלים. שנה לאחר מכן עלה אתר עזריאלי.קום לאוויר והציע חוויית קניה מקוונת. במהלך שנות פעילותו הפסיד האתר כסף רב.

עזריאלי

עזריאלי, צילום: Postmodern Studio,Shutterstock