האוצרות של בלאק פריידי: 6 אתרים פחות מוכרים עם מבצעי בלאק פריידי שאסור לפספס

לפעמים המבצעים הכי שווים נמצאים דווקא באתרים שאתם לא מכירים, לכבוד יום הקניות הבינלאומי אספנו כמה אתרים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מתחילים את רכש הקניות שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/23 13:55 י בכסלו התשפד

האוצרות של בלאק פריידי: 6 אתרים פחות מוכרים עם מבצעי בלאק פריידי שאסור לפספס
קניות בבלאק פריידי , צילום: shutterstock

המציאות אומנם מורכבת אבל הבלאק פריידי מתקרב וכולנו מחפשים את ההזדמנות למצוא את הדיל הכי טוב, מקווים שהנה "נצחנו את המערכת" וקנינו משהו במחיר מטורף. אתרי הקניות הגדולים כבר הבינו את ההזדמנות והם מציעים לא מעט דילים אטרקטיבים באתרים השונים.

אבל ישנם אתרים רבים שפחות מוכרים, לא רק בישראל אגב, וגם בהם אפשר למצוא פנינים. עבור העסקים האלה הבלאק פריידי הוא הזדמנות טובה להגיע לציבור חדש והם מוכנים לקצץ במחיר בתקווה שהלקוחות האלה יחזרו גם לאורך השנה כולה ולאו דווקא במחירי ההזדמנות.

אז אם גם אתם רוצים לחסוך, הנה כמה אתרים ששווה לבקר בהם.ייתכן ותגלו הטבות בלעדיות, פריטים ייחודיים,שעשויים להיות ההזדמנות שלכם בבלאק פריידי הזה.

מוצרים לדוגמא

מוצרים לדוגמא צילום: צילום מסך

fashionesta

חנות אאוטלט אירופית מקוונת שמציעה מותגים ובגדי מעצבים. תוכלו למצוא למשל: ארמני, דולצ'ה וגבאנה, גו'צ'י, הוגו בוס, פראדה, ורסאצ'ה ועוד הרבה אחרים. משלוח לישראל עולה כשמונים שקלים, אבל בתחשב במחירים זה עדיין יצא לכם משתלם. שימו לב לכבוד הבלאק פריידי יש באתר מוצרים בהנחות של 70%, שווה לחפש אוצרות.

לינק לאתר

המון פריטים בהנחה

המון פריטים בהנחה צילום: צילום מסך

דה האט - The hut

אתר בריטי שמציע מגוון רחב של מוצרים. החל מבגדים, נעלים וצעצועים דרך מכשירי חשמל, כמו גם מוצרים לעיצוב הבית. כדאי להיכנס גם לאזור המציאון של האתר, פעמים רבות מופיעים שם מוצרים במחירים ממש טובים, וכן יש המון מוצרים עם הנחה כפולה לכבוד הבלאק פריידי.

לאתר חוות דעת טובות בנושא המשלוחים, אבל יש מצב שיהיה עדיף לכם להעזר בחברת שילוח כדי להנות מכל המגוון של המוצרים ולהנות מהמחיר הטוב.

דה האט - The hut

חנות הנעליים החדשה שלכם

חנות הנעליים החדשה שלכם צילום: צילום מסך

6PM

חנות העודפים של חנות הנעליים המובילה בעולם Zappos. באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של פריטים בכל המידות ובמחירים אטרקטיביים, יש מצב שזו חנות הנעליים הכי טובה למציאת דילים טובים בסוף השבוע הזה. חשוב לדעת שבגלל שמדובר בחנות עודפים הרבה פעמים המלאי אוזל במהירות, אז אם ראיתם דיל טוב, אל תהססו.

לאתר 6PM

מגוון תכשיטים

מגוון תכשיטים צילום: צילום מסך

Wanderlust + Co

חנות תכשיטים אוסטרלית, עם מבחר מרשים של שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים. אולי לא היינו קונים פה את טבעת החתונה שלנו, אבל אם אתם מחפשים תכשיט יפה לדפוק איתו הופעה בהחלט שווה לתת מבט. בסוף השבוע פריטים רבים בהנחה של 50%, אבל עשו לעצמכם טובה, עשו קניה מושכלת וחשבו טוב אם אתם באמת הולכים להשתמש בצמיד היפה הזה, או שהוא ישב לכם במגירה.

מבחר: טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים, העשויים חומרים שאינם יקרים אך שופעים צבע ומקרינים ייחוד וקלילות.

Wanderlust + Co

אהוד על ישראלים רבים

אהוד על ישראלים רבים צילום: צילום מסך

iherb

התלבטנו עם להכניס את האתר הזה לרשימה, אחרי הכל ישראלים רבים כבר מכירים אותו ברוך השם, אבל לדעתנו לא מספיק. האתר הזה הוא סוג של סופרפארם עם המון מוצרי טיפוח, קרמים, משחות שיניים, דאודורנטים, מוצרים לתינוקות ועוד. לכבוד הבלאק פריידי האתר מציע 22% הנחה על מוצרים לטיפוח העור.

לכניסה לאתר

מה עם חליפה טובה?

מה עם חליפה טובה? צילום: צילום מסך

Savile Row Company

באתר של חברת The Savile Row תוכלו למצוא המון מוצרי יוקרה לגברים (יש גם קצת אביזרים הנעלה ובגדי נשים) המוצרים באתר לא זולים, אבל בדיוק בשביל זה נועדו המבצעים. החברה שולחת לישראל ועם קצת סבלנות יש מצב שתמצאו פה את החליפה, או הבלייזר הבאים שלכם. שווה הצצה.

ביקור באתר

לסיום שתי עצות כללית חשובות לקניה מאתרים בחו"ל שאתם עדיין לא מכירים. האחת שימו לב לפירוט האשראי שלכם. אם לא תקבלו את המוצר תמיד תוכלו להכחיש את העסקה בחברת האשראי ולדווח על כשל תמורה, ככה שאתם יכולים להיות רגועים. ועצה נוספת לפני שאתם ממהרים להוסיף מוצרים לסל הקניות שלכם, תוסיפו שניים שלושה פריטים אקראים, נסו להגיע לעמוד התשלום ובדקו את עלות המשלוח, אם מדובר בעלות יקרה כדאי לדעת את זה לפני ששורפים שעתיים בהתלבטות איזה צבע חולצה עדיף. תתחדשו!