ההצעה הנדיבה של גוגל: מגורים בחינם בחו"ל

בעקבות המלחמה בחברת גוגל מציעים לעובדים מגורים בארץ או בחו"ל - על חשבון החברה. בנוסף עובדים יורשו לקחת עשרה ימי חופשה ללא תשלום נוסף על ימי החופש הרגילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/23 09:48 א בכסלו התשפד

ההצעה הנדיבה של גוגל: מגורים בחינם בחו"ל
בניין גוגל בחיפה, צילום: shutterstock

ענקית הטכנולוגיה, גוגל, לא נשארה אדישה נוכח המראות הקשים ולצד מילות הנחמה שנמסרו לעובדים הישראלים סמוך למתקפה הרצחנית, החברה מציעה לעובדיה מגורים בחינם למשך חודש ימים, בארץ או בחו"ל. ההטבה תקפה גם עבור בני זוגם של העובדים אם הם גרים במשותף, וכוללת גם את ילדיהם שלא עברו את גיל 26.

עשרה ימי חושפה בתשלום והחזר הוצאות עבור מטפלות

לגוגל יש בישראל שני מוקדים, בתל אביב ובחיפה, בהם מועסקים כ-2,000 עובדים ועובדות במרכז פיתוח וגם פעילות שיווק ומכירות. בחברה מאפשרים לעובדים עשרה ימי חופשה בתשלום מלא בנוסף לימי החופש הרגילים וכן החזר הוצאות עבור מטפלות לילדי העובדים שנותרו ללא מסגרת חינוכית.

"העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שכל גוגלר נמצא במקום בטוח"

כבר עם תחילת המלחמה מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, מיהר לשגר מייל מיוחד לכלל עובדי החברה ובו כתב:"אני בטוח שכבר שמעתם על המתקפות הנוראיות על אזרחי ישראל והלחימה שבעקבותיה. לגוגל שני משרדים עם יותר מ-2,000 עובדים בישראל, ואי אפשר לדמיין מה עובר עליהם כרגע. העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שכל גוגלר נמצא במקום בטוח – כי מעבר לעובדים המקומיים שלנו, יש לנו כמה עובדים שטיילו בישראל".