מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"עקב המצב הביטחוני": ההודעה שקיבלו לקוחות הבנקים

קיבוץ בארי ספג מכה אנושה במלחמה, ובית הדפוס המיתולוגי, שמספק שירותים לבנקים ולחברות האשראי, הושבת לתקופה מסוימת. הלקוחות קיבלו הודעות כי יתכנו קשיים בשירות דפי הפירוט החודשיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/23 16:47 ח בחשון התשפד

"עקב המצב הביטחוני": ההודעה שקיבלו לקוחות הבנקים
ההרס בקיבוץ בארי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תוצאות המלחמה: קיבוץ בארי הוא אחד מהמוקדים הקשים ביותר של מתקפת הטרור הרצחני, ועשירית מתושביו נרצחו. בית הדפוס המיתולוגי הפועל בשטח הקיבוץ, דפוס בארי, ניזוק גם הוא מהאירועים הקשים בתחילת המלחמה ורק בשבוע שעבר חזר לפעילות.

לקוחות של בנק לאומי וחברת ישראכרט, שמקבלים שירותים מדפוס בארי, קיבלו הודעות כי בעקבות המצב הביטחוני, יתקשו הבנקים וחברות האשראי להמשיך במשלוח דפי פירוט חודשיים, ולכן הוחלט לעת עתה לעבור לעדכונים באתר. "עקב המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים במשלוח דפי פירוט חודשיים של כרטיס האשראי שברשותך. ניתן להתעדכן ולקבל מידע על עסקאות בכרטיס באתר ובאפליקציית לאומי. בתקווה לימים שקטים יותר", כך נכתב.

ההודעה שקיבלו לקוחות ישראכרט

צילום: ללא

"לקוחות יקרים, הודעת החיוב שאנו שולחים אליכם מדי חודש מודפסת בימי שגרה בקיבוץ בארי. לצערנו, לאור המצב הביטחוני, לא נוכל לשלוח בדואר רגיל את ההודעות בימים אלה. כדי להקל עליכם ולאפשר לכם בכל זאת לקבל את הודעות החיוב, צירפנו אתכם לשירות חינמי לקבלת הודעות החיוב במייל, וזאת כדי שכל המידע הרלוונטי בכרטיס יהיה זמין ונגיש עבורכם".

הרצוג בבית הדפוס בבארי

הרצוג בבית הדפוס בבארי צילום: חיים צח/לע"מ