המזוודה המושלמת: כיצד לארוז נכון ולחסוך בעלויות המשקל בחברות התעופה

רגע לפי שמגיעים לשדה התעופה, הטיפים שיחסכו לכם כסף ויעזרו לכם לתכנן ולהתארגן לאריזה חכמה שתצמצם את משקל המזוודה, ותמנע מכם לשלם על משקל עודף

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 13:42 יז בתמוז התשפג

המזוודה המושלמת: כיצד לארוז נכון ולחסוך בעלויות המשקל בחברות התעופה
מוודה , צילום: shutterstock

כשמתקרב טיול בחו"ל, התהליך המורכב של אריזת המזוודה יכול להפוך לאתגר עצום. כשאתם חושבים מה לקחת אתכם לחו"ל, עליכם גם לחשוב על המשקל של המזוודה שלכם. חברות התעופה מייחסות חשיבות רבה למשקל של המזוודה וגובות דמי משקל חורגים, אם משקלה חורג מהמגבלה המותרת. אבל אל דאגה! כאן תמצאו טיפים ועצות שיעזרו לכם לארגן טוב יותר את המזוודה שלכם ולמנוע תשלום על משקל חורג בחברת התעופה שלכם.

תכנון מוקדם

תכננו מראש את שלב האריזה. חשבו על כמות הבגדים והחפצים שאתם מתכננים לקחת ובחרו סטים שמתאימים למספר ימים לארוך הטיול. בדקו את התקנון של חברת התעופה בה אתם טסים, כדי לדעת מהו המשקל המותר למזוודה. שאלו את עצמכם מה הם הפריטים החיוניים והבסיסיים שאתם בהחלט צריכים ומהם הפריטים שתוכלו להשאיר בבית או לרכוש ביעד אליו אתם נוסעים.

ארגנו את המזוודה לפי קבוצות

לפני שתתחילו לארוז, ערכו את החפצים שתכננתם לקחת וסדרו אותם לפי קטגוריות. לדוגמה, בגדים, נעליים, אביזרים אישיים, מוצרי טיפוח וכדומה. כאשר יש לכם תכלית ברורה וסדר, תהיה לכם יכולת טובה יותר לראות את המשקל הכולל של הפריטים שאתם מביאים ולבחון האם יש משהו שאפשר לוותר עליו או להחליף במוצר קטן וקל.

בחירת מזוודה נכונה

כאשר אתם רוכשים מזוודה חדשה, וודאו שהיא תואמת את תקנון חברת התעופה שלכם. הקפידו על מזוודה קלה במשקל עצמה, כדי שתוכלו להוסיף יותר משקל לתכולתה. בחרו במזוודה עם גלגלים וידית נשלפת, כדי להקל על ההליכה הארוכה בשדה התעופה.

חשוב מבחינת המשקל

בעת פיזור המשקל במזוודה, דאגו לשים פריטים כבדים כמו נעליים או מכשירים אלקטרוניים בתחתית המזוודה. כך תשמרו על יציבות המזוודה במהלך הנסיעה, וגם תשמרו על הפריטים שלא ינזקו.

 

בסופו של דבר, התחילו את הטיול שלכם בלב שקט ובידיעה שאתם מתנהלים בצורה חכמה ומשתלמת. על ידי תכנון מראש, ובחירת מזוודה המתאימה לכם, תוכלו לחסוך בעלויות המשקל העודף של חברת התעופה, ותשאירו לכם את הכסף לבילויים ולחוויות החדשות והמרתקות שמחכות לכם ביעד בחו"ל.