בנק לאומי מכריז על סיירת מנכ"ל של הבנק

בנק לאומי הודיע על הקמה של צוות ייעודי שיהיה כפוף ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן, במטרה לסייע ללקוחות אשר לא קיבלו מענה מלא לפנייתם, תוך יום עסקים אחד לכל היותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 12:03 יא באייר התשפג

בנק לאומי מכריז על סיירת מנכ"ל של הבנק
סניף בנק לאומי. ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנק לאומי הודיע היום (ג') על הקמה של צוות ייעודי שיהיה כפוף ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן, במטרה לסייע ללקוחות אשר לא קיבלו מענה מלא לפנייתם , תוך יום עסקים אחד לכל היותר. המוקד יהיה זמין לפניות לקוחות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 ל-18:00.

על פי התוכנית, אם לקוח פנה לבנק באחד מערוצי השירות, וכעבור יום עסקים אחד לכל היותר, פנייתו לא טופלה לשביעות רצונו, הוא יוכל לפנות במסרון וואטסאפ לטלפון ייעודי שמספרו: 050-9999988, והמנכ"ל חנן פרידמן ידאג אישית שאנשי הצוות הייעודי יסייעו לו.

הצוות יורכב מבנקאים מיומנים שיישבו בחמ"ל צמוד ללשכת המנכ"ל

הצוות יורכב מבנקאים מיומנים, ויישבו בחמ"ל מיוחד שהוקם לצורך המיזם, צמוד ללשכת המנכ"ל. פרידמן יקבל דיווחים שוטפים  כמה פעמים ביום  על ההתקדמות בטיפול בפניות הלקוחות. יצויין, כי הפנייה למוקד המיוחד נועדה רק למקרים שבהם לקוח לא קיבל מענה מלא לפנייתו תוך יום עסקים, ואינה מחליפה את הפנייה הראשונית בערוצי השירות הרגילים של הבנק.

בנק לאומי. ארכיון

בנק לאומי. ארכיון צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לפני כחודשיים הושק שירות נוסף במסגרת התחייבות הבנק להיות הנוח בישראל. לראשונה במערכת הבנקאית, הודיע לאומי כי יאפשר ללקוחות לקבל מבנקאי אישי שירות מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM עבור כלל הפעולות הבנקאיות, לרבות כאלו שעד כה היה הכרח להגיע לסניף לצורך ביצוען. השירות מאפשר לבצע פגישות התייעצות עם בנקאי אישי, הוספה או גריעה של שותף בחשבון, הוספת מיופה כוח ושינוי מורשים בוועדי בתים ועוד. במסגרת הפגישה ב-ZOOM מבוצע זיהוי לקוח, שיתוף מסמכים וחתימות מרחוק