פרטנר נתבעה במיליונים אך הגיעה לפשרה: תפתח את ערוץ ויוה

לאחר תביעה ייצוגית נקבע שחברת פרטנר תפצה את מנוייה פיצויים בשווי 5.5 מיליון שקלים. הפיצוי יבוא לידי ביטוי בפתיחת ערוצים בתשלום, בינהם ערוץ הטלנובלות

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/01/23 12:59 טז בטבת התשפג

פרטנר נתבעה במיליונים אך הגיעה לפשרה: תפתח את ערוץ ויוה
פרטנר, צילום: shutterstock

הסדר פשרה: חברת פרטנר תפצה את לקוחותיה בהטבות בסכום של כ-5.5 מיליון שקל בשל תקלה בשירות פרטנר TV. ההסכם הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב שעוד צריך לאשר את הסדר הפשרה. ההסכם מגיע לאחר תביעה ייצוגית שהוגשה נגד פרטנר בשנת 2021 עקב תקלה נרחבת שהייתה ללקוחות החברה.

פיצויים בשוויי 5.5 מיליון שקלים

בית המשפט המליץ לצדדים להגיע לפשרה בעניין והם אכן הלכו לגישור. במסגרת הגישור שנערך על ידי השופט בדימוס גלעד ענבר יקבלו מנויי פרטנר TV פיצוי בשווי 3 מיליון שקלים תוך 90 יום שייווסף לפיצוי שכבר שולם בשווי 2.5 מיליון שקלים. פרטנר אף התחייבה כי נהלי החברה יחודדו והלקוחות יקבלו דיווחים במהלך תקלות על מנת להגביר את יעילות השירות של החברה.

יפתחו את חבילת ערוצי הספורט. פרטנר

יפתחו את חבילת ערוצי הספורט. פרטנר צילום: Moshe Shai/FLASH90

הפיצוי: פתיחת ערוצי ספורט וטלנובלות

אז איך יראה הפיצוי? הסיכום קובע כי מנויי החברה יקבלו את חבילת ערוצי הספורט "ספורט 5 פרימיום" ששוויה 49 שקלים בחודש בחינם למשך תקופה של 16 ימים לפחות. הלקוחות שכבר מנויים לחבילת הספורט יוכלו לקבל הטבה אחרת בדמות פתיחת ערוץ הטלנובלות "ויוה פרימיום" השווה 29.8 שקלים בחודש למשך 27 ימים לפחות.