למרות ההתחייבות, המותג הזול מתייקר: ההודעה של חברת הטיטולים

חברת בייביסיטר מספקת טיטולים לתינוקות במחירים נמוכים משאר המתחרות. בגל ההתייקרויות הבטיחו בחברה כי לא יעלו מחירים, עתה הודיעה החברה כי היא מעלה מחירים ב-9 אחוז

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 04/01/23 12:46 יא בטבת התשפג

למרות ההתחייבות, המותג הזול מתייקר: ההודעה של חברת הטיטולים
גם הטיטולים הזולים מתייקרים, צילום: shutterstock

עוד מוצר מתייקר: גל יוקר המחיה לא עוצר לרגע, על רקע עליית האינפלציה ועליות המחירים בכל תחומי החיים כמעט גם בכל הקשור למוצרי התינוקות ההורים סופגים עוד ועוד עליות מחירים. חברת "בייביסיטר" שמשווקת מוצרי תינוקות מוזלים תייקר את מוצריה בשיעור של כ-9 אחוז, כך פורסם ב-"כאן חדשות".

הבטיחו לא להעלות מחירים והעלו

עליית המחירים של החברה מגיעה על רקע עליות המחירים של המתחרות בשוק מוצרי התינוקות כשגם חברות פמפרס והאגיס העלו את מחירי הטיטולים, כך לפי טענת החברה. בהודעה ששלחו לרשתות, הודיעה החברה כי החל מה-15 בינואר מחיריה יעלו ב-9 אחוזים. לפני כחודשיים, בתוך גל ההתייקרויות הבטיחו בחברת בייביסיטר בראיון ל-"כאן חדשות" כי לא יעלו מחירים, עתה כאמור, החברה אכן מעלה את המחירים.

הטיטולים מתייקרים

הטיטולים מתייקרים צילום: shutterstock

מייצרת גם למותגים פרטיים

בייביסיטר הידועה כחלופה זולה יותר מהחברות האגיס ופמפרס מייצרת לא רק עבור עצמה אלא גם עבור מספר מותגים פרטיים מה שעלול כמובן לייקר גם את מוצרי המותגים הללו. עבור הורים רבים זוהי מכה קשה שכן הן מסתמכים על מחיריה הנמוכים של החברה שיתייקרו באופן משמעותי.