המאבק ביוקר המחיה החברה המפורסמת הפסידה 44 מיליון: "השילוב חמדנות ואגו עלול להיות נפיץ"

העיתונאי גיא לרר, מהלוחמניים ביוקר המחיה מפרסם את נתוני חברת יוניליוור שספגה מחאות נרחבות לאחר שהעלתה מחירים. בין היתר ספגה החברה הפסדים גדולים | לרר מבטיח עוד מלחמות

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 22:37 ה בכסלו התשפג

החברה המפורסמת הפסידה 44 מיליון: "השילוב חמדנות ואגו עלול להיות נפיץ"
סופר מרקט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נלחם ביוקר המחיה: העיתונאי גיא לרר מפרסם היום נתונים על הקריסה לדבריו של חברת יוניליוור. הדברים נאמרים על רקע המחאה שנערכה נגד חברת יוניליוור שהעלתה מחירים בתקופה האחרונה. בין היתר עלו מחירי הטונה והוקרנפלקס שהחברה מייבאת ומייצרת מה שגרם לחרם צרכני על החברה.

"שילוב של חמדנות ואגו עלול להיות נפיץ בעסקים"

מהנתונים שלרר מפרסם עולה כי נתוני המכירות של יוניליוור ספגו מכה קשה ביותר וכי שליש ממחזור המכירות נמחק. עוד עולה כי הכריות, הדגנים הפופולאריים, אחד ממוצרי הגדל נחתך בחצי ושמפו "פינוק" ירד ב-46 אחוזים. וכך כתב לרר בחשבון הטוויטר שלו: "נתוני אמת טריים על המכירות של יוניליוור מאז שהחל מרד הקורנפלקס וסירוב הרשתות: היכחדות עסקית. אין מילים. -שליש ממחזור נמחק -כריות נחתכת בחצי -שמפו פינוק יורד 46% -הפסד מוערך 44 מיליון ש"ח בחודש שילוב של חמדנות ואגו עלול להיות נפיץ בעסקים".

יוניליוור

יוניליוור צילום: shutterstock

אבל זה לא נגמר פה, לרר מבטיח להגביר את המחאות גם נגד חברות אחרות שמתכננות להעלות מחירים וכותב: "מחר יתחיל מהלך מעניין בהקשר של תנובה".

גם דיפלומט מעלה מחירים

דיפלומט מעלה גם היא מחירים, כך פורסם בחדשות 12. החברה טוענת כי "הספקיות מתכננות להעלות מחירים, גוגל לצרכנים". בין המוצרים שייתייקרו ובהם שולטת דיפלומט:ג'ילט, אבקת כביסה "טייד", טונה "סטארקיסט", היינץ, פמפרס, אוראו, מילקה, הד אנד שולדרס וקפה ג'ייקובס. נזכיר כי החברה ניסתה להעלות מחירים בעבר אך המהלך לא יצא לדרך בעקבות מחאות ציבוריות.