השינוי שכל משתמשי אפליקציית ביט יחויבו להשלים

על פי הוראת בנק ישראל, משתמשי אפליקציות התשלומים הבנקאיות ובהן ביט יתבקשו להשלים פרטים להמשך שימוש באפליקציות. החל מה-15 בינואר 2023 לקוחות שירצו לבצע פעולות יחויבו במילוי הפרטים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/11/22 17:58 כח בחשון התשפג

השינוי שכל משתמשי אפליקציית ביט יחויבו להשלים
צילום: צילומסך

בשורה למשתמשי אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים: בהתאם לכניסה לתוקף של עדכון בנוהל בנקאי תקין 411, משתמשי אפליקציות התשלומים הבנקאיות ובהן "ביט" יתבקשו להשלים את הפרטים הבאים: שם מלא, תאריך לידה, כתובת, מגדר ומטרת השימוש באפליקציה (פרטי/עסקי), במקביל לאימות מספר חשבון הבנק אליו עוברים הכספים המתקבלים.

השלמת הפרטים הנדרשת לפי הוראות בנק ישראל מחייבת את כל אפליקציות התשלומים הבנקאיות, והחל מה-15 בינואר 2023 לקוחות שירצו לבצע פעולות באפליקציות התשלומים יחויבו במילוי הפרטים.

צילום: צילומסך

על מנת להקל על הלקוחות, "ביט" תאפשר למשתמשים שלה להשלים את הפרטים במהלך התקופה הקרובה עוד לפני כניסת ההוראה לתוקף. באפליקציה קיימים הסברים מפורטים באזור שאלות ותשובות וגם בעת תהליך השלמת הפרטים. בנק הפועלים מעדכן כי במהלך תקופה זו, שירות הלקוחות ב"ביט" זמין וערוך לסייע ללקוחות בתהליך השלמת הפרטים. עוד נמסר כי התהליך מהיר ונוח וללא צורך בלחיצה על קישורים חיצוניים לשם כך.