לראשונה בגוש עציון: רשת מקס סטוק תפתח סניף במקום

הרשת הארצית למוצרים לבית פותחת סניף חדש במתחם המתחדש בצומת גוש עציון: "מבינה את הפוטנציאל העשיר הקיים בגוש עציון והסביבה ואנו שמחים שהצטרפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 18:15 כז בחשון התשפג

לראשונה בגוש עציון: רשת מקס סטוק תפתח סניף במקום
מקס סטוק, צילום: shutterstock

בשורה לתושבי גוש עציון: מקס סטוק, רשת הדיסקאונט המובילה בישראל ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת את שנת 2023 עם סניף חדש נוסף בצומת גוש עציון. הסניף החדש ישתרע על פני כ -1500 מ"ר, ויחליף את סניף שופרסל הקיים. כמו בכל סניפי הרשת, גם הסניף החדש יציע ללקוחותיו חווית קנייה ייחודית ומהנה הכוללת מגוון עשיר של אלפי פריטים ממגוון תחומים ומחלקות, לכל שימוש ומטרה, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

בעלי החברה

בעלי החברה צילום: ללא

חלק מפיתוח מסיבי של מתחם המסחר בצומת הגוש

אהרוני נויבואר, מנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון: "אנו מברכים את רשת מקס סטוק על הגיעה לגוש עציון, רשת מקס סטוק מבינה את הפוטנציאל העשיר הקיים בגוש עציון והסביבה ואנו שמחים שהצטרפה למשפחתנו. הוספת חנות של מקס סטוק היא חלק מפיתוח מסיבי של מתחם המסחר השוקק של צומת הגוש אותה מוביל סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה, מכי סיבוני, אליו יצטרפו בקרוב מאוד גם הרשתות צומת ספרים, גולדה ופיצוחי מורנו".

"מזמינים את הקהל הרחב לקחת חלק בחגיגה"

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "כרשת הדיסקאונט המובילה בישראל, אנו עובדים יום יום על מציאת מיקומים חדשים על מנת לשרת את כל תושבי ישראל. בחרנו לפתוח סניף חדש בגוש עציון, המהווה פתרון למאות אלפי משפחות. אנו שמחים לפתוח את השנה עם מספר סניפים חדשים, ביניהם גוש עציון, ומזמינים את הקהל הרחב לקחת חלק בחגיגה וליהנות, כמו תמיד, ממחירים המתאימים לכל כיס ולכל משפחה". סניף מקס סטוק ימוקם במתחם קניון הרים בצומת גוש עציון וצפוי להיפתח במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023