אחד המצטיינים בעולם: נגיד בנק ישראל טס לכנס שם חיכתה לו הפתעה

נגיד בנק ישראל טס לכנס השנתי של קרן המטבע והבנק העולמי בארה"ב. בטקס שערך אחד המגזינים הכלכליים המובילים בעולם זכה ירון באות הצטיינות וקיבל שלל מחמאות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/22 21:22 כז בתשרי התשפג

אחד המצטיינים בעולם: נגיד בנק ישראל טס לכנס שם חיכתה לו הפתעה
אמיר ירון, אחד המצטיינים בעולם, צילום: Flash90

​אחד המצטיינים בעולם. כמידי שנה נערך בארצות הברית הכנס השנתי של קרן המטבע העולמי. לכנס שנערך השנה טס נגיד בנק ישראל אמיר ירון, שם אף הוענק לו אות יוקרתי במיוחד. הנגיד השתתף במספר סמינרים ופורומים מקצועיים וקיים סדרת פגישות עם בכירי קרן המטבע והבנק העולמי, נגידי בנקים מרכזיים וכן עם כלכלנים מהמובילים בעולם.

בפגישות נידונו ההתפתחויות הכלכליות השונות בעולם, אתגרי האינפלציה העולמית, השפעת הפיחות על העולם המתפתח, פיתוח של כלכלה ירוקה, ההתפתחויות הכלכליות בישראל ועוד שלל נושאים העומדים לפתחם של הנגידים בבנקים המרכזיים של המדינות השונות.

אחד מנגידי הבנקים המצטיינים בעולם

במהלך הביקור הוענקה לנגיד ירון, אות ההוקרה על בחירתו כאחד מהנגידים המצטיינים בעולם לשנת 2022 מהמגזין הבינלאומי Global Finance, המדרג מדי שנה את נגידי הבנקים המרכזיים.

אמיר ירון

אמיר ירון צילום: Global Finance

הנגיד ירון: "ישראל התאוששה במהירות ממשבר קוביד 19"

בריאיון שהעניק לאחר מכן למגזין הנחשב אמר ירון: "כלכלת ישראל איתנה, עם צמיחה גבוהה, שוק עבודה הדוק ותקציב ממשלתי מאוזן. ישראל התאוששה במהירות ממשבר קוביד 19 והיא ממשיכה להתמודד היטב בטווח הקצר עם הסביבה הגלובלית הסוערת".