החורף מתקרב: גל ההתייקרויות מגיע גם לקרמבו

חברת יוניליוור הודיעה לרשתות השיווק על עליה צפויה במחירי חלק ממוצרי החברה כבר אחרי החגים | בין המוצרים: קרמבו, קליק וקולרנפלקס תלמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/22 14:24 טז באלול התשפב

החורף מתקרב: גל ההתייקרויות מגיע גם לקרמבו
קרמבו, צילום: פלאש 90

גם הקרמבו מתייקר: בחרת יוניליוור הודיעו היו (ב') על עליה צפויה בחלק ממוצרי החברה. במכתב שהוציאו בחברה לרשתות השיווק הודיעו כי המחירים יעלו כבר ב-1 בנובמבר בשיעור של עד 20 אחוז. בין המוצרים שיתייקרו גם מוצרים שיקרים מאוד שצרכנים הישראלים כמו קליק, קורנפלקס תלמה וכמובן קרמבו.

ביוניליוור ניסו להסביר את עליות המחירים וכתבו: "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה, לא מאפשר לנו להמשיך ולספוג את עליית המחירים".

גם הגלידה והבייגלה

אמנם הקרמבו תופס את מירב תשומת הלב של עליית המחירים, אך מלבדו, כאמור,  צפויים לעלות גם מחירי שוקולד קליק, מוצרי דאב, בדין, פינוק, רקסונה, אקס ומוצרי בייגל בייגל, מוצרי גלידת שטראוס כמו מגנום, קורנפלקס תלמה, מרגרינה ומוצרי קנור.

גל ההתייקרויות לא מפסיק

העליה הנוכחית היא רק חלק מגל ההתייקרויות שלא מפסיק. לפני כחודשיים הודיעה חברת דיפלומט גם היא על עליית מחירים, מה שגרר מחאת צרכנים נרחבת, בין היתר בהשתתפות ההסתדות, שגרמה לנסיגת החברה ולהודעה על דחיית עליית המחירים. מדד המחירים לצרכן שפורסם בחודש יולי האחרון עלה ב1.1 אחוזים אך במדד המחירים של חודש אוגוסט שצפוי להתפרסם ביום חמישי הקרוב, צפויה האטה, בעיקר בשל הוזלת מיחירי הדלק.

עוד דחייה בהעלאת המחירים

כבר אחרי החגים. צילום: שאטרסטוק

יוניליוור היא תאגיד עולמי בבעלות הולנדית ובריטית המחזיקה בבעלותה מותגים בולטים בתחומי המזון, המשקאות והטיפוח והיא מפיצה מעל 400 מותגים ברחבי העולם. כזכור, יוניליוור היא גם הבעלים של בן אנד ג'ריס העולמית (אך לא הישראלית) שהסתבכה עם נסיונה למניעת מכירת הגדלידות של החברה ברחבי יהודה ושומרון.