מתכונן לקיץ: רמי לוי בהשקעת ענק בחו"ל

שיתוף פעולה מפתיע בין קבוצת ישראייר לקבוצת המלונות בראון לרכישת ארבע מלונות משותפים ביוון בשווי 142 מיליון שקל באזור אתונה והאי כרתים. "המהלך יאפשר להוזיל את המחיר לנופש הישראלי", אמר רמי לוי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 01/06/22 15:39 ב בסיון התשפב

מתכונן לקיץ: רמי לוי בהשקעת ענק בחו"ל
מימין לשמאל: אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר, ליאון אביגד מייסד ובעלים של קבוצת בראון , רמי לוי, בעלי ישראייר וניר ויצמן מייסד ובעלי קבוצת בראון, צילום: יאניס פאנופולוס

הסכם שיתוף פעולה בהיקף של כ-40 מיליון אירו נחתם היום (ד') בין קבוצת מלונות בראון וקבוצת ישראייר בבעלות רמי לוי במסגרתו תתבצע רכישת נכסים והכשרתם לידי נכסי אירוח ומלונאות ביוון הכוללים בתי מלון בוטיק ייחודיים במרכז העיר אתונה וריזורטים על חופי הים של חאניה שבאי כרתים ובאי אוויה הסמוך לאתונה.

זו הפעם הראשונה בה מתקיים שיתוף פעולה בהשקעות נדל"ן בין ישראייר לקבוצת מלונות בראון ושני הצדדים מתכוונים להרחיב את שיתוף בפעולה למלונות נוספים בעתיד ביוון ובלוקיישנים נוספים. ההשקעה המשותפת תכלול רכישה, שיפוץ השבחה הפעלה ושיווק של בתי המלון שיופעלו תחת המותג בראון, חלקם כבר בחודשים הקרובים.

4 מלונות באתונה ובכרתים

על חוף הים בחאניה אשר בכרתים, אחד היעדים הנחשקים והמבוקשים בקרב הקהל הישראלי יפתח בסוף שנת 2022 ריזורט יוקרתי ומפואר בשם "Isla Brown Chania" ובו 175 חדרים, בריכות פרטיות, מסעדות המשקיפות לים, מנחת מסוקים, בריכת אינפיניטי ועוד.

באתונה רכשו הקבוצות שלושה בתי מלון: "בראון מוזיאון", מלון בוטיק השוכן בצמוד למוזיאון הארכיאולוגי של אתונה ובו 93 חדרים. "בראון קיוביק", מלון בן 112 חדרים במרכז אתונה, צמוד לתיאטרון הלאומי של יוון. "מיי את'נס", נכס מניב שיעבור שיפוץ ועתיד להופך למלון בוטיק בן 56 חדרים שייפתח במרכז אתונה בעוד כשנה וחצי תחת שם המותג בראון.

אתר נופש נוסף שהחברות רכשו וייפתח באמצע יוני 2022 הוא "בראון ביץ' ארתריה" (Brown Beach Eretria), ריזורט מפנק השוכן באי אוויה, האי השני בגודלו ביוון המחובר אל היבשת באמצעות גשר ומרוחק כשעת נסיעה מאתונה. האתר מציע 180 חדרים וסוויטות השוכנים על קו המים, עם מתקני נופש חווייתיים למשפחות.

"יאפשר להוריד את המחיר לנופש הישראלי"

רמי לוי, בעל השליטה בישראייר מסר: "אנו שמחים על חתימת הסכם שיתוף הפעולה והסינרגיה בין ישראייר לבין מלונות בראון. שילוב היתרונות של החברות יאפשר להוזיל את המחיר לנופש הישראלי ולהציע מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים ללקוחותינו".

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קבוצת מלונות בראון: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת ישראייר המובילה בתחומה ויוצרת סינרגיה אסטרטגית המספקת פתרונות איכותיים ומקצועיים לשיפור חווית האורחים במלונות שלנו . הפלטפורמה המקצועית של ישראייר לא רק כחברת תעופה כי אם כחברת תיירות מקצועית עם הנהגה וניהול איכותיים יוביל להפחתת עלויות לצרכן הישראלי לצד חווית נופש בסטנדרטים גבוהים של מלונות בראון הפרוסים במרכז העיר אתונה ובלוקיישנים מרהיבים באיים האטרקטיביים של יוון".