"הטכנולוגיה הטובה ביותר" אלביט תספק למארינס מערכות לראיית לילה ב-49 מיליון דולר

חברת הבת האמריקאית של אלביט מערכות חתמה על חוזה הספקה עם חיל הנחתים האמריקאי במסגרתו תספק מערכות מתקדמות לראיית לילה ללוחמים המיוחדים בשווי מיליונים. "אלביט היא שותפה מועדפת של חיל הנחתים האמריקאי", אמר נשיא החברה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 16/05/22 10:33 טו באייר התשפב

אלביט תספק למארינס מערכות לראיית לילה ב-49 מיליון דולר
מערכת לראיית לילה, אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

שיתוף הפעולה הישראלי-אמריקאי בתחום הביטחוני נחשב לאחד המשמעותיים בארץ, והדבר מקבל היום (ב') משנה תוקף כאשר חברת אלביט מערכות הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך כי חברת הבת שלה בארצות הברית זכתה במכרז להספקת מערכות של ראיית לילה לחיל הנחתים האמריקאי - "המארינס", בשווי של 49 מיליון דולר.

המערכות שתספק אלביט לחיל הנחתים היא Squad Binocular Night Vision Goggle ("SBNVG"), ונכללת בחוזה שנחתם בשווי של 249 מיליון דולר למשך חמש שנים. 

ה-SBNVG היא מערכת קלת משקל המותקנת על קסדת הלוחמים המיוחדים המספקת יכולת ראייה מעולה בלילה בסביבות ובתנאים שונים ומשפרת את הביצועים של לוחמים. המערכת כוללת חיי סוללה משופרים ויכולת מוגברת לתפיסת עומק.

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות בארצות הברית אמר: "ההזמנה האחרונה למשקפי ראיית לילה, מסמנת שאלביט היא שותפה מועדפת של חיל הנחתים האמריקאי. אנו גאים בכך שהנחתים מצוידים בפתרונות ראיית הלילה שלנו ואנו מחויבים להמשיך ולספק ללוחמים שלנו את הטכנולוגיה הטובה ביותר שיש לנו להציע".