למרות ביטול מס הבלו: מחיר הדלק יעלה ל-7.06 שקל לליטר

משרד האנרגיה הודיע כי החל מיום ראשון מחיר ליטר בנזין בשירות עצמי יעלה ב-12 אגורות נוספות. שירות מלא ימשיך לעלות 21 אגורות יותר, ללא שינוי מהחודש הקודם

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/04/22 12:03 כז בניסן התשפב

למרות ביטול מס הבלו: מחיר הדלק יעלה ל-7.06 שקל לליטר
מחירי הדלק עולים, צילום: Jamal Awad/Flash90

כשלושה שבועות בלבד אחרי שהודיע שר האוצר אביגדור ליברמן על ביטול מס הבלו במטרה להוריד את מחירי הדלק, משרד האנרגיה פרסם הבוקר (ה') כי בלילה שבין שבת לראשון יעודכנו מחירי הדלק כאשר המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בשירות עצמי 7.06 שקל לליטר, עליה של 12 אגורות מהעדכון הקודם.

תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר - ללא שינוי מהעדכון קודם. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת  לא יעלה על 6.04 שקל לליטר, עליה של 11 אגורות מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות - ללא שינוי מהעדכון הקודם.

כזכור, שר האוצר אביגדור ליברמן, הודיע בתחילת החודש על הפחתה במס הבלו על הדלק והסולר שתתורגם במחיר הסופי להוזלה של חצי שקל לליטר דלק. החלטת שר האוצר התאפשרה בעקבות הגידול בהכנסות המדינה ברבעון האחרון ובזכות נתוני הצמיחה הגבוהים של הכלכלה הישראלית, יש לציין כי מדובר במהלך זמני לתקופה של שלושה חודשים עד להתמתנות מחירי הדלק.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן