אושר בוועדה: הארכת הזכאות לדמי בידוד לעצמאים ושכירים בשלושה חודשים

ועדת העבודה והרווחה בראשות חברת הכנסת אפרת רייטן, אישרה את הארכת תשלום דמי בידוד לעצמאים ושכירים בשלושה חודשים נוספים: "הוועדה פועלת לוודא שהביטוח הלאומי יחל להעביר את התשלומים כבר בתחילת החודש הקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/22 14:52 ד באדר ב'

אושר בוועדה: הארכת הזכאות לדמי בידוד לעצמאים ושכירים בשלושה חודשים
הפגנת העצמאים, היום, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ועדת העבודה והרווחה בראשות חברת הכנסת אפרת רייטן, אישרה היום (ב') את הארכת תשלום דמי בידוד לעצמאים ושכירים בשלושה חודשים נוספים.

בנוסף, במהלך הדיון דרשה יו"ר הוועדה לקדם טיפול מיידי לתשלום עבור דמי בידוד לעצמאים בהתאם לחוק שאושר ועבר בינואר השנה. בתגובה הצהירה נציגת הביטוח הלאומי כי החל מה-1 באפריל יחלו עצמאים שהגישו בקשות לדמי בידוד לקבל את הכסף. 

"אנחנו ממשיכים להיות קשובים ולהעניק סיוע ממוקד היכן שצריך", אמר שר האוצר אביגדור ליברמן. "הארכת תשלום דמי הבידוד בשלושה חודשים נוספים תחזק את הוודאות בקרב העצמאים, השכירים והמעסיקים שהם מנוע הצמיחה של המשק. אני מודה ליו״ר ועדת עבודה ורווחה אפרת רייטן על שיתוף הפעולה בקידום המהלך".

אפרת רייטן אמרה כי מדובר בהחלטה נכונה של שר האוצר ליברמן להמשיך ולהאריך את חוק ימי הבידוד לעצמאים ושכירים בשלושה חודשים נוספים. "הוועדה תומכת בחוק המוצדק ופועלת לוודא שהביטוח הלאומי יחל להעביר את התשלומים כבר בתחילת החודש הקרוב".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן