Reposify סיימה את סבב הגיוס הראשוני עם 8.5 מיליון דולר

Reposify הישראלית מגייסת 8.5 מיליון דולר בסבב סיד. הטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת לארגונים שליטה על נקודות תורפה לא ידועות, ובכך מצמצמת את החשיפה לסיכוני סייבר ודליפת מידע

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 14/12/21 20:13 י בטבת התשפב

Reposify סיימה את סבב הגיוס הראשוני עם 8.5 מיליון דולר
שמחים אחרי הגיוס, מטה החברה, צילום: באדיבות Reposify

Reposify, חברה מובילה בתחום הסייבר המספקת פלטפורמה לניהול והגנה של משטחי תקיפה חיצוניים (External Attack Surface Management), הודיעה היום (ג') על גיוס של 8.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הראשוני הובילו שתי קרנות אמריקאיות Joule Ventures ו- First Rays Venture Partners לצד אנג'לים פרטיים המתמחים בתחום הסייבר.

הפלטפורמה של Reposify מאפשרת לצוותי אבטחה לנטר, לתעדף ולנהל את כלל הנכסים הדיגיטליים החשופים לאינטרנט ועלולים להיות מקושרים לרשתות הפנים-ארגוניות; הנכסים הדיגיטליים המזוהים על ידי הפלטפורמה פזורים ברחבי הענן, במערכות של חברות הבת ואף במערכות של ספקי צד שלישי. חברת Reposify הוכרזה השנה על ידי Gartner כפתרון מוביל ואף נמנתה ברשימת 2021 Emerging Vendors בתחום ניהול משטחי תקיפה חיצוניים (EASM).

הדרישה לניטור ומעקב אחר נכסים דיגיטליים החשופים לאינטרנט ונקודות התורפה הנלוות להם, גדלה באופן דרמטי בעקבות הצמיחה בשימוש של תוכנות SaaS, אפליקציות ושירותי ענן. בנוסף, בשנים האחרונות מטשטשים קווי ההפרדה בין העבודה לבית וביתר שאת מאז פרוץ מגפת הקורונה אשר הביאה עובדים רבים ברחבי העולם לקחת את העבודה עימם הביתה. הרשת הארגונית הפכה פגיעה יותר ובעלת נקודות תורפה רבות אשר אינן ידועות לצוותי האבטחה. Reposify פיתחה אלגוריתם המזהה נכסים דיגיטלים החשופים לאינטרנט ומשייך אותם אוטומטית לארגון אליו הם שייכים, בזמן אמת.  

ירון טל ועוזי קריגר

ירון טל ועוזי קריגר צילום: Reposify

חיליק קוטלר, ראש תחום אבטחת מידע בחברת SoFi האמריקאית, יועץ בכיר לחברה, אמר כי "הפתרון של Reposify מאפשר לצוותי DevOps לעבוד בחופשיות מבלי לפגוע במערך האבטחה של הארגון. במקביל, הפתרון מאפשר לצוותי אבטחת הסייבר באותו הארגון לזהות, ולתעדף את הסיכון של כלל הנכסים החשופים לאינטרנט." כמו כן הוסיף קוטלר כי, "כעת, צוותי אבטחת מידע יכולים להימנע מאובדן שליטה בנכסים דיגיטליים בזמן שהמוצר ממשיך להתפתח והטכנולוגיה מתפרשת, בעזרת שכבת הגנה נוספת המאפשרת שליטה מלאה בתשתית הארגונית".

הפלטפורמה של Reposify מופעלת באופן מיידי ומהיר ללא צורך בהתקנה מיוחדת. "הטכנולוגיה של Reposify מחוללת מהפכה בניהול אבטחת המידע בענן. זהו הפתרון המהיר ביותר לתעדוף והבנה באילו נקודות תורפה על צוותי האבטחה להתמקד על מנת להבטיח שלא יפספסו פגיעויות קריטיות", אמר עמית סרידהארן, מייסד ושותף ב First Rays Venture Partners. 

הפלטפורמה של Reposify, מאפשרת לצוותי אבטחה בכל ארגון להתמודד עם פגיעויות וחשיפות בעזרת אלגוריתם הממפה את האינטרנט 7\24. המיפוי כולל זיהוי נכסים השייכים לרשת הפנים ארגונית, ומאפשרת לצוותים אלו לצמצם את כמות ההתראות והעומס היום יומי, ובכך להבטיח יעילות מקסימלית בהגנה על כלל הרשת הארגונית. 

במהלך השנה האחרונה, לצד ההתרחבות העסקית של החברה, גדל הצוות של Reposify פי שלושה. לאחרונה הצטרף לחברה עוזי קריגר, מנהל בכיר ומנוסה בתחום הסייבר, על מנת לשמש כמנכ"ל החברה ולהוביל את צמיחתה. "אלו זמנים מרגשים, שכן Reposify משחקת תפקיד מוביל בעיצוב האופן בו חברות נעות מהר יותר עם אתגרים מופחתים תוך אבטחת נכסיהם הפונים לאינטרנט", אמר קריגר והוסיף כי "זו המהות של אבטחה כמאפשרת פעילות עסקית."

הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את צוות המו"פ שלה, לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיה ולהעמיק את פעילותה בשוק האמריקאי. דפנה וינוקור בירן, שותפה ב-Joule Ventures, אמרה כי, "ל-Reposify יש שילוב ייחודי של טכנולוגיה בשלה, מנהיגות מנוסה, ופתרון אמיתי לצורך אקוטי שרק הולך וגדל עם הזמן".