חולמים על חנוכה באילת? תאלצו להיפרד מאלפי שקלים

כמדי שנה המגזר הסרוג יורד לאילת וממלא את המלונות בעיר הדרומית. אז אם טרם סגרתם חופשה, קיבצנו עבורכם מספר מלונות לכאלה שאוהבים ים או מעדיפים בריכה, מלון יוקרתי מול דיל משתלם, ואפילו בונוס לספונטניים שבנינו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 11/11/21 15:42 ז בכסלו התשפב

חולמים על חנוכה באילת? תאלצו להיפרד מאלפי שקלים
אילת, צילום: shutterstock

מלבד פסטיגלים, סופגניות וחנוכיות, חג החנוכה מזוהה יותר מכל בציבור הדתי עם הנהירה המגזרית לאילת. מזג האוויר נעים ולא חם מידי, החופים לא עמוסים ומרכזי הקניות מציעים מבצעים מיוחדים לנופשים. אז שבועיים וחצי לפני שחנוכה מגיע, רוב המלונות כבר נתפסו, אבל אם מתחשק לכם ליהנות מהשמש הדרומית ולחגוג בקניות בלי מע"מ, ריכזנו עבורכם מספר אופציות איכותיות לדקה ה-90. 

כל ההצעות נבדקו על בסיס משפחה הכוללת שני הורים, שני ילדים מתחת לגיל 12 ותינוק לשלושה לילות במלון, ולא באכסנייה או יחידות אירוח.

רוצים לנפוש במלון עם אווירה מגזרית? אז ההצעות של מדרשת אל ארצי הן במיוחד בשבילכם. אל ארצי מציעה שמונה מלונות באילת, כשנכון ל-11 בנובמבר, אזלו המקומות בשישה מהם. החבילה שמשווקת במלון סנטרל פארק, בתאריכים 29 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר עולה 3,615 שקלים. החבילה במלון יו קורל ביץ' באותם תאריכים עולה 6,610 שקלים.

אם לא מתחשק לכם לפגוש את השכנים והחברים מבית הכנסת במלון, אז קחו את ההצעות הבאות היישר מאתר בוקינג. מלון דן אילת היוקרתי מציע 3 לילות ב-10,041 שקלים, יקר אבל מציע וכולל את כל מה שצריך, החל מבריכה וספא ועד מועדון לילדים. 

לא רוצים להוציא הון על מלון? אז הנה עוד קצת הצעות למלונות זולים אך איכותיים. הראשון הוא קלאב הוטל אילת, שמחזיק ב-5 כוכבים סופיריור ומדורג גבוה מאוד על ידי הגולשים. המלון האיכותי שנמצא מול החוף וכולל פארק מים גדול, מציע מחיר אטרקטיבי של 3,841 שקלים עבור 3 לילות. 

תוצאות נוספות שלא כדאי לפספס הן מלון פאלמס אילת המשופץ שמציע 4,050 שקלים, קלאב אין אילת - 2,651 שקלים וריץ קלאסיק סוויטס - 2,630 שקלים.

במקרה ואתם ספונטניים ממש, אז האתר Hotwire מציע חופשות במלונות, מבלי לחשוף את שם המלון, אלא רק פרטים יבשים כמו "מספר הכוכבים", איזה שירותים כלולים במקום והמחיר האטרקטיבי שמוצע. בין ההצעות אפשר למצוא מלון שני כוכבים ב-1,710 שקלים לשלושה לילות, או מלון 5 כוכבים ב-4,194 שקלים, כשהממוצע עומד על 900 שקל יותר.