5 דברים שאתם חייבים להזמין מעלי אקספרס

שורפים כל בוקר בחיפושים אחרי גומיות או סיכות לשיער לילדים? מחזיקים מאגר סוללות אבל לא יודעים אם הן שימושיות? רוצים לתחזק את קולקציית הגרביים שלכם עם כמה זוגות מגניבים? אספנו עבורכם מספר מוצרים שישפרו את חייכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/21 20:20 ה בכסלו התשפב

5 דברים שאתם חייבים להזמין מעלי אקספרס
קונים בעלי אקספרס? אל תפספסו, צילום: shutterstock

עונת הקניות האינטרנטיות בפתח, ואיתם הירידות במחירים שצפויות להביא המוני ישראלים לצבוא על אתרי המכירות המוכרים. רגע לפני שרצתם לקנות מוצרי חשמל, גאדג'טים ובגדים, אספנו עבורכם שישה מוצרים קטנים, אך פותרי בעיות שתופתעו לגלות את המחירים שלהם.

1. פלסטריםיש לכם ילדים שובבים במיוחד? נמאס לכם לקפוץ לבית מרקחת הקרוב כל שני וחמישי רק בשביל חבילת פלסטרים? קחו את השילוב המושלם, פלסטרים, טובים זולים וצבעוניים שגם לא ייגמרו לכם כל כך מהר (100 יחידות בפחות מ-6 דולר) וגם הילדים יאהבו אותם. 

פלסטרים נהדרים. תיזהרו שהילדים לא ייפצעו בכוונה.

פלסטרים נהדרים. תיזהרו שהילדים לא ייפצעו בכוונה. צילום: צילום מסך

2. סיכות ראשהילדות תמיד מאבדות את סיכות הראש שלהן? לא נורא, עכשיו תוכלו להפסיק לחפש ופשוט לקחת אחת חדשה. התכוונו לסיכה, לא לילדה, כן? 120 סיכות ראש בשלל צבעים בפחות מ-9 דולרים. 

3. גומיות לשיעראם אתם פחות בקטע של סיכות ראש, אז הגומיות האלה במיוחד בשבילכם. מאות גומיות בסנט אחד. ככה תוכלו לשלוח את הילדים לגן עם עשרות גומיות בכל יום ועדיין יישאר לכם ליום המחרת. ובעיקר לא תצטרכו לבזבז דקות מיותרות בכל בוקר על חיפוש גומיות.

מאות גומיות, בשקלים בודדים

מאות גומיות, בשקלים בודדים צילום: צילום מסך

4. בודק סוללות - למי מאיתנו אין סוללות במקרר, במקפיא, במגרה הראשונה בשידה או זרוקים באיזה מדף עם כל שאר המטענים והשלטים של הבית. הם בכל מקום ואין לנו מושג אם הם בכלל מלאים או ריקים. אז אם יש לכם 1.67 דולר מיותרים, תקנו בודק סוללות שיגלה לכם כמה "חיים" נשארו לכם בסוללה. איך לא חשבו על זה קודם. 

בודק סוללות ב

בודק סוללות ב'עלי אקספרס' צילום: צילום מסך

5. גרביים -  זה נהיה טרנדי לאחרונה לראות אנשי עסקים רציניים גורבים גרביים עם דוגמאות של דפי דאק ולימונים צהובים. לא נגיד מה דעתנו על כך, אבל מה אכפת לכם להצטרף ולשבור את שגרת הגרביים הלבנים והשחורים עם קצת לוני טונס, גדולי האומה ופסים צבעוניים? זה עולה רק 3.33 דולר ל-12 זוגות גרביים. אז למה אתם מחכים? עוד רגע החורף מתחיל. 

6. שקיות אוכל או כובעים סטריליים? - סיימתם את ארוחת הערב אבל נשארה קערה עם טחינה או צלחת עם פסטה ובא לכם לשמור עליהם טריות גם למחר? השקיות האלה בדיוק בשבילכם. עולות רק 6.45$ ל100 שקיות ועם הגמישות שלהם אפשר לעטוף הכל. 

גם שומר על טריות האוכל וגם על השיער

גם שומר על טריות האוכל וגם על השיער צילום: צילום מסך

 

רוצים לספר לנו על עוד מוצרים שאסור לפספס? כתבו לנו בתגובות.