רשת ויקטורי מוכרת לחם וחלה לשבת בשקל אחד

יוזמה מפתיעה ברשת הסופרים שהחליטו למכור לחם שחור אחיד או חלה לשבת במכיר של שקל בודד. מנכ"ל החברה: "זאת תרומתנו הצנועה לצרכני המדינה הסובלים כעת מחוסר ודאות כלכלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 20:12 ב בתמוז התשפ

רשת ויקטורי מוכרת לחם וחלה לשבת בשקל אחד
צילום: Miriam Alster/FLASH90

ישראל נמצאת במשבר כלכלי חמור עקב נגיף הקורונה, כשהיום נרשמו בלשכת התעסוקה 999 מובטלים חדשים. ברשת הסופרים ויקטורי החליטו לקיים צעד סולידרי מפתיע שבו הוחלט כי הרשת תמכור החל ממחר (ה') חלות לשבת בשקל אחד ובתחילת שבוע הבא, בין הימים ראשון-שלישי, תמכור לחם אחיד פרוס בשקל במקום 7.20 ש"ח. התנאי היחיד: כיכר לחם אחד בכל יום. 

מנכ"ל הרשת פרסם בעמוד הפייסבוק שלו: "בעקבות המשבר הכלכלי והמיתון במשק והמצב הקשה רשת ויקטורי יוצאת ביוזמה חברתית למען צרכני המדינה ותמכור החל ממחר בכל ימות השבוע לחם / חלה לשבת בשקל אחד וללא התניות".

עוד כתב: "זאת תרומתנו הצנועה לצרכני המדינה הסובלים כעת מחוסר ודאות כלכלית, אנו ממשיכים להילחם למען צרכני מדינת ישראל ולמען הוזלה של מוצרים וזאת על מנת לסייע ככל שניתן לכל מי שצריך. החלטנו ברשת כי לא תהיה משפחה בארץ ללא חלה על שולחן השבת". ישנם כאלו המסופקים מן הצעד המיוחד שהזכיר להם את עוף בשקל שנמכר בזמנו ברמי לוי, אך מנכ"ל הרשת מתעקש כי הצעד הוא מעשה של רצון טוב בלבד מול הלקוחות.