מחכים לתשובה ממעונות התמ"ת? הבשורה הזו תרגיע אתכם

בעקבות העיכוב בקבלת דרגות סבסוד למעונות יום, משפחתונים וצהרונים לשנת הלימודים הנוכחית, זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה הודיעה כי תאפשר מתן דרגה זמנית לארבעה חודשים או עד קבלת דרגה קבועה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 16/05/22 17:38 טו באייר התשפב

מחכים לתשובה ממעונות התמ"ת? הבשורה הזו תרגיע אתכם
הסבסוד בדרך. אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

לאור העיכוב בקבלת דרגות סבסוד למעונות יום, משפחתונים וצהרונים לשנת הלימודים תשפ"ב, ועל מנת לתת מענה מהיר, הודיעה היום (ב') זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה כי תאפשר מתן דרגה זמנית לארבעה חודשים או עד קבלת דרגה קבועה עבור החודשים מרץ עד יוני בשנה זו.

הדרגה תיקבע להורים אשר יגישו את ההצהרה באתר זרוע העבודה, וכן הוגשה בקשה על ידם להשתתפות המדינה בשכר לימוד במעונות יום, משפחתונים וצהרונים לשנת הלימודים תשפ"ב עד לסוף חודש מרץ. 

הורים לילד ממשיך במסגרת, אשר נקבעה להם דרגה עבור שנת הלימודים הקודמת, ולא השתנו התנאים הרלבנטים לעניין זכאותם וגובה דרגתם, יקבלו דרגה זמנית בהתאם לדרגה שנקבעה להם אשתקד.

הורים לילד חדש במסגרת, ימלאו את ההצהרה הכוללת את פרטי הכנסתם והיקף שעות עבודתם או לימודיהם על מנת שתיקבע להם דרגה זמנית. יש להבהיר כי מדובר בדרגה משוערת בלבד עד לקבלת הדרגה הקבועה. ניתן למלא הצהרה עבור יותר מילד אחד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן