השכלה וניסיון כבר לא מספיקים, ספר חדש מגלה מה נדרש כדי להצליח בעולם

שני מועמדים מגישים את קורות החיים שלהם למשרה חלומית. לשניהם השכלה זהה וניסיון תעסוקתי דומה, אבל התפקיד יכול להיות רק של אחד מהם. אז איך משיגים יתרון ועוקפים את המועמדים האחרים? ספר חדש מנסה לפצח את השיטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 21:43 כ בתמוז התשפב

השכלה וניסיון כבר לא מספיקים, ספר חדש מגלה מה נדרש כדי להצליח בעולם
ראיון עבודה, צילום: askarim / Shutterstock.com

בזמן האחרון אנחנו שומעים יותר ויותר על המושג קהילתיות. אבל המושג "קהילה" אינו המצאה של השנים האחרונות. עם עליית הרשתות החברתיות וצמיחתן של קבוצות דיון וקהילות מקוונות, החלו חברות וארגונים להעניק יותר תשומת לב לפעילויות של קהילות קטנות יותר הפועלות על בסיס משותף צר ועמוק יותר.

בספרו  החדש של מורד שטרן "שובר שוויון", מסביר המחבר כי כל מי שרוצה לקדם את עצמו מקצועית ואישית, בין אם הוא סטודנט ובין אם הוא שואף להתקדם במקום העבודה, לעשות שינוי בקריירה או לקדם את העסק שלו- חייב לדעת לשלב את רשתות הקשרים, קהילות ומיתוג אישי על מנת להצליח.

הספר "שובר שוויון: על כוחם של רשתות הקשרים, הקהילות והמיתוג האישי" מציג מגוון רחב של אפשרויות לקידום אישי-מקצועי לצד שינוי תפיסה והבנה שהקריירה שלנו היא לגמרי בידיים שלנו. "אם אין אני לי, מי לי? וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו, אימתי? (אבות, א', י"ד). מורד שטרן: "אם אתם לא תעשו ותיזמו – אף אחד לא יעשה את זה בשבילכם, אין זמן יותר טוב להתחיל לעשות ולקחת את הקריירה שלכם בידיים, מאשר עכשיו".