אחרי הסכם הפשרה: הפופקורן בסינמה סיטי יימכר במחיר מפתיע

בעקבות הסכם פשרה בתביעה ייצוגית, רשת בתי הקולנוע 'סינמה סיטי' תחל למכור פופקורן ב-10 שקלים למשך ארבע שנים | מחודש ספטמבר ימכרו במזנוני הרשת כל גדלי הפופקורן בהנחה בגובה 35%

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 15:13 יב באב התשפב

אחרי הסכם הפשרה: הפופקורן בסינמה סיטי יימכר במחיר מפתיע
פוקפורן , צילום: pexels (Pixabay)

רבים יוצאים לבלות בבתי הקולנוע כדי להנות מחווית צפייה מהנה ושוברת שגרה. בעקבות מחירי המזון המופקעים, רבים מאיתנו מוותרים על התענוג של פופקורן וכוס קולה קרה מול סרט טוב ואיכותי. 'סינמה סיטי' הודיעה כי היא צפויה להוריד משמעותית את מחירי הפופקורן בכל מזנוני הרשת.

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר כי במסגרת הסכם פשרה בתביעה ייצוגית עם סינמה סיטי, החברה תחל למכור גביע פופקורן קטן ב-10 שקלים בלבד למשך ארבע שנים במזנוני האוכל בכל מתחמי הקולנוע ברחבי הארץ החל מ-15 באוגוסט. בנוסף, החברה התחייבה כי מחודש ספטמבר כל גדלי הפופקורן בבתי הקולנוע, ימכרו בהנחה בגובה 35% למשך 3 שעות, יום אחד בשבוע, למשך שנה וחצי. 

סינמה סיטי: הסדר זה יאפשר חוויית צפייה מלווה באכילת פופקורן חם וטרי

הסדר הפשרה הושג במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהגישה מלי פרידמן באמצעות עורך הדין שמוליק קסוטו וניר פרידמן בשנת 2018 כנגד רשת סינמה סיטי ורשתות קולנוע נוספות. בתביעה טענה המבקשת כי הרשתות דרשו מהקניונים לאסור על בתי עסק למכור פופקורן. 

חברת סינמה סיטי אמרו כי "בשורה זו באה בעקבות הסדר הפשרה שהוגש מטעמה של סינימה סיטי בתביעה ייצוגית, שהוגשה כנגד מספר רשתות בתי קולנוע. הסדר זה יטיב עם לקוחותינו ויאפשר חוויית צפייה בסרט מלווה באכילת פופקורן חם וטרי במחיר אטרקטיבי".