להתפנק בתכשיטי כסף לכבוד החג לא צריך לעלות כ"כ הרבה: תכשיטי טרנטולה כבר כאן

אם גם אתן מכורות לתכשיטים יפים ורוצות לדעת איפה אפשר למצוא מבצעים שווים של תכשיטי כסף, הגיע הזמן להכיר את מותג תכשיטי הכסף המוביל בישראל - תכשיטי טרנטולה

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תכשיטי טרנטולה 10/03/24 10:01 ל באדר א'

להתפנק בתכשיטי כסף לכבוד החג לא צריך לעלות כ"כ הרבה: תכשיטי טרנטולה כבר כאן
תכשיטי טרנטולה, צילום: תכשיטי טרנטולה

תכשיטי כסף הם בחירה מושלמת - גם איכותיים, גם עמידים והמראה המבריק והקלאסי שלהם מאז ומעולם היה באופנה. זו הסיבה שנשים בכל העולם בוחרות פעם אחר פעם לרכוש תכשיטי כסף במחירים גבוהים ולשדרג איתם את ההופעה שלהם. מותג טרנטולה לתכשיטי כסף עושה היסטוריה ומנגיש תכשיטי כסף אמיתי במחירים נמוכים במיוחד.

אם גם אתן מכורות לתכשיטים יפים ורוצות לדעת איפה אפשר למצוא מבצעים שווים של תכשיטי כסף, הגיע הזמן להכיר את מותג תכשיטי הכסף המוביל בישראל - תכשיטי טרנטולה.

למה תכשיטי כסף של טרנטולה הם הבחירה הנכונה עבורכן?

תכשיטי כסף טרנטולה הם בחירה מצוינת של הרבה מאוד נשים בהתאם למספר סיבות עיקריות:

משלימים כל הופעה

אין זה משנה אם מדובר בעגילים, צמידים או טבעות - תכשיטי כסף של טרנטולה הם תכשיטים ורסטיליים ולכן קל מאוד להתאים אותם לכל אאוטפיט. תוכלו להשלים הופעה קלילה קז'ואלית עם צמיד כסף נוצץ אך פשוט וכן תוכלו להשלים לוק מהמם לאירוע הבא שלכן עם תכשיטי כסף מבריקים ומעוצבים בטאץ' אלגנטי.

עמידים לאורך זמן

תכשיטי כסף אמיתי של מותג טרנטולה ידועים בזכות האיכות יוצאת הדופן שלהם: מדובר בתכשיטים שניתן להשתמש בהם לאורך תקופת זמן ממושכת וליהנות ממוצר שלא יוצא מהאופנה.

תחזוקה מינימלית

ביחס לסוגי תכשיטים אחרים, התחזוקה הנדרשת למען שמירה על תכשיטי כסף סטרלינג טרנטולה היא מאוד מינימלית. למעשה, רצוי ואף מומלץ לענוד אותם מדי יום, מאחר והשומנים הטבעיים בעור עוזרים לשמור על הברק שלהם. מעבר לכך, כל מה שצריך לעשות הוא להקפיד לשמור אותם במקום מוצל וקריר אם יוצא לכן להסיר אותם ולהקפיד לנקות אותם מעת לעת עם מטלית, בייחוד לאחר מגע עם מים.

תכשיטי טרנטולה - איכות חסרת פשרות, מחירים ללא תחרות

אין ספק כי הבחירה הטובה ביותר היא תכשיטי טרנטולה. מדובר במותג תכשיטי הכסף המוביל בישראל, והיתרון כאן הוא שמדובר במותג ולא חנות - כך שאתן רוכשות את התכשיטים ישירות מהיצרן ללא תשלום על פערי תיווך. זו הסיבה המרכזית לכך שהמחירים של תכשיטי טרנטולה אטרקטיביים כל כך - אין עלויות של ניהול חנויות, משכורות לעובדים, שכירת שטחי מסחר והוצאות נוספות הנכללות במחירי תכשיטי כסף של מותגים מקבילים.

למה דווקא טרנטולה?

אצל תכשיטי טרנטולה לא תוכלו למצוא רק תכשיטי כסף במחירים המשתלמים ביותר בישראל - אלא גם את התכשיטים האיכותיים ביותר בקטגוריית תכשיטי כסף אמיתי. כל התכשיטים מבית היוצר של תכשיטי טרנטולה מיוצרים תוך כדי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. חומרי הגלם נבחרים בקפידה על מנת לספק קולקציות תכשיטים מרהיבות באיכות מקסימלית וברמת עמידות גבוהה במיוחד.

כמה עולה תכשיט של טרנטולה?

בטרנטולה מגוון קולקציות של מבחר סוגי תכשיטים: עגילים, טבעות, שרשראות וצמידים במחירים סביבות ה-100 שקלים בלבד. זהו תקדים היסטורי ומהפכה במחירי הכסף, כיוון שעד היום אישה שרצתה להתפנק לחג בתכשיט כסף אמיתי - נדרשה להשקיע את מיטב כספה. כיום, במחיר בו נשים מזמינות תכשיטים מלאכותיים מאתרים פשוטים - ניתן להזמין תכשיט יוקרה ממותג מכסף אמיתי 925. זוהי רפורמה במחירי הכסף - לא פחות מכך.

תכשיט כסף אמיתי בפחות מ-100 שקלים - איך זה יכול להיות?

התרגלנו שכדי לקנות תכשיט כסף עלינו להיפרד ממאות שקלים, לכן אך טבעי שתהיינה סקפטיות בנוגע למחיר הנמוך. נשים מחפשות את הקאצ', מדוע התכשיטים נמכרים במחירים כה נמוכים? האם מדובר בתכשיט איכותי פחות? בציפוי כסף בלבד? אולי מדובר במוצר דמה?

לא. לא. לא. אילו תכשיטי כסף סטרלינג אמיתי באיכות הגבוהה ביותר וברמת עמידות יוצאת דופן נוסף לברק מוגבר שיוצר מראה אטרקטיבי במיוחד. המחיר הנמוך הוא תוצאה של ביטול פערי התיווך ושימוש במנגנון שיווק אינטנסיבי המעדיף הגדלת כמות המכירות על פני העלאה במחיר. זו הסיבה שתכשיטי טרנטולה נמכרים במחירים נמוכים כל כך. כלקוחות, אנו ממליצים לכם פשוט לנצל: תכשיטי כסף אמיתי זולים במיוחד זו הצעה ששווה לקחת בשתי ידיים.

על מועדון הלקוחות של טרנטולה כבר שמעתם?

אם לא, אז זה הזמן להיכנס לעניינים: אלפי לקוחות מרוצות כבר הצטרפו למועדון הלקוחות של טרנטולה. מדובר במועדון הכולל הטבות משתלמות במיוחד הניתנות למימוש מיד עם סיום תהליך הצטרפות: 10% הנחה על רכישה ראשונה באתר ו-10% הנחה על רכישה אחת מיד חודש. בנוסף, מנויות טרנטולה תקבלנה את המידע על המבצעים החמים ביותר לפני כולם ותוכלנה לנצל את ההטבות לפני גמר המלאי.

ההצטרפות למועדון היא קלה וחינמית אז למה לא, בעצם?! יאללה, כנסו עכשיו לאתר להורדת הקופונים שיהפכו את הקניה הבאה שלכם למשתלמת מאי פעם.

לכל המבצעים לחצו כאן

הקולקציות הטרנדיות של טרנטולה

טרנטולה מציגה מגוון סגנונות עיצוב טרנדיים באווירה מרעננת ובטאצ' קלאסי עדין:

קולקציית אהבה

ליום אהבה, ליום הנישואין או סתם ביום של חול: קולקציית אהבה מציגה סדרת תכשיטי כסף בסגנון רומנטי המשלבים אלמנטים כמו לבבות, כיתובי LOVE וכדומה. קולקציית אהבה מרכזת תכשיטי אהבה מדהימים שכל אישה אוהבת ומאפשרת לגברים להיכנס לאתר לבחור מתוך קולקציה ממוקדת את התכשיט הרצוי ולהזמין אותו במחיר סמלי. קל, פשוט ונוח. מתנה לאישה מעולם לא הייתה נגישה יותר.

קולקציית גולד

בטרנטולה קולקציה בסטייל גבוה המציגה תכשיטי כסף בציפוי זהב 14 קראט. אלו תכשיטי יוקרה איכותיים במיוחד שמחקים תכשיטי זהב בצורה מושלמת ומעניקים תחושה כשל תכשיט 24 קראט. קולקציית גולד מעניקה אפשרות לרכישה של תכשיטי כסף זולים במיוחד במראה של תכשיט זהב אקסקלוסיבי. אל תאמינו לנו, כנסו לאתר ותבחנו אותנו בעצמכם. בקולקציה תכשיטים אלגנטיים ותכשיטים המתאימים ליום יום במטרה לשדרג לכם כל הופעה: שבת, חג וקז'ואל.

קולקציית המיוחדים

קולקציית המיוחדים היא קולקציה שמדברת לכל אישה המחפשת ריגוש בבחירת תכשיט כסף ואוהבת ללכת על תכשיט אחר, שונה וייחודי כדי לשדרג את ההופעה שלה. כאן תוכלו להכיר תכשיטים עם עיניים, תכשיטים עם צורות גיאומטריות בלתי שגרתיות ותכשיטים המשלבים זירקונים בצבעים מעניינים. בקיצור, תנו לאצבעות ללכת במקומכן והיכנסנה כדי להכיר את הקולקציה המרגשת של טרנטולה.

אז למי מתאים המותג טרנטולה?

טרנטולה הוא מותג שמתכתב עם הופעה מושלמת של כל אישה. נשים שהכירו את טרנטולה לא מסכימות לותר על החוויה ומזמינות מדי חג או בכל הזדמנות אחרת - תכשיטי כסף שירעננו להן את החיים וימקסמו את ההופעה.

אתר טרנטולה ייעודי גם עבור גברים המעוניינים לפנק את נשותיהם בתכשיט ממותג מבריק בעלות מינימלית. בנוסף, חוויית הרכישה באתר היא קלה, אינטואיטיבית ונחלקת לסגנונות שונים כך שכל בעל יכול בקלות לזהות את המחלקה האהובה על אשתו ולבחור לה את תכשיט החלומות בלי להתרוצץ ולהזיע.

טרנטולה - מותג תכשיטי כסף במחירים נמוכים לנשים שמבינות

קדימה, רכשתן כבר בגד לחג? הגיע הזמן לחדש את המלתחה ולרענן את התלבושת עם תכשיטי כסף בפחות מ-100 שקלים באתר טרנטולה וליהנות ממחיר נמוך, איכות גבוהה, עיצוב טרנדי ותכשיט שישמש אתכן לאורך שנים ארוכות.


בשיתוף תכשיטי טרנטולה