הלילה בשידור חי: 'כסא רחמים' מגרילים עשרת אלפים ש"ח

לקראת ההילולא המסורתית שתתקיים השבוע, במוסדות כסא רחמים מבשרים על מספר הפתעות מסקרנות: יין מבורך של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז יחולק במתנה עבור רוכשי 4 כרטיסים ומעלה. כמו כן תתקיים הלילה הגרלת בונוס על עשרת אלפים ש"ח בשידור חי ברדיו קול ברמה • כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף כיסא רחמים 31/12/23 11:07 יט בטבת התשפד

הלילה בשידור חי: 'כסא רחמים' מגרילים עשרת אלפים ש"ח
הילולה. אילוסטרציה, צילום: איתן אלחדז

ההילולא הגדולה של מוסדות כסא רחמים מתקרבת ואיתה גם מגוון המתנות, ההגרלות והתשורות המסוגלות עבור תומכי מפעל התורה. האירוע שיתקיים ביום ג' השבוע, יערך השנה ללא קהל, בשל המצב הביטחוני ויועבר בשידור חי בכל פלטפורמות התקשורת המובילות במגזר החרדי.

בישיבה מוסרים כי מי שיזדרז וירכוש כרטיס כעת ממש, יזכה להיכנס להגרלת בונוס שתיערך הלילה בשעה 1 בשידור חי ברדיו קול ברמה על פרס כספי נכבד בסך עשרת אלפים ש"ח!


מהרו לרכוש כרטיסים וכנסו להגרלות הגדולות>>>

בנוסף לזאת, רוכשי הכרטיסים השנה ייהנו מ'מארז הגנה' יוקרתי הכולל קמיע מבורך מהמקובל הרב יהודה פתאיה, מתנה לבחירה, ספר תהילים כיס דמוי עור ונר נשמה לע"נ הקדושים, אותו ידליקו בשידור חי.

רגע השיא של רוכשי הכרטיסים, צפוי להירשם ביום ההילולא כאשר זוכה מאושר אחד יגרוף לכיסו רבע מיליון ש"ח!

אבל זה לא הכל. מי שרוכש השנה שני כרטיסים ומעלה נכנס לשתי הגרלות יוצאות דופן: אחת על השתתפות 'בשבת הנגידים' - שבת יוקרתית בבית מלון מפואר יחד עם ראש הישיבה והגר"ש עמאר והגרלה שנייה על כתב יד קודשו של מרן מייסד הישיבה זיע"א. כמו כן, רוכשי שני כרטיסים, זכאים ל-2 כרטיסי הגרלה בונוס נוספים בחינם.

חידוש מיוחד נוסף עליו מבשרים כעת במוסדות כסא רחמים: כל הרוכש 4 כרטיסים ומעלה, מקבל במתנה בקבוק יין מבורך על ידי ראש הישיבה הגר"מ מאזוז.

כמובן שמעל כל זה, עומדת זכות עצומה לתמוך במפעל התורה של מוסדות כסא רחמים בארץ ובעולם וכן זכות הברכה של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שהבטיח לתורמים שיזכו ל"כפל כפליים". ברכה בדוקה ומנוסה שהוכחה על ידי מאות ישועות למעלה מדרך הטבע בקרב התומכים בשנים האחרונות.

אלפי מאמינים כבר זכו בישועות וניסים לאחר שתרמו ותמכו במוסדות הקדושים של כסא רחמים, שהעמידו מאות תלמידי חכמים ומרביצי תורה ברבים. אל תחמיצו את ההזדמנות לקבלת הברכות וההגרלות הגדולות!

מהרו לרכוש כרטיסים וכנסו להגרלות הגדולות>>>


בשיתוף כיסא רחמים