ארגון פעמונים: קרן חירום מיוחדת למשפחות שנפגעו כלכלית מהמלחמה

ארגון פעמונים המלווה בשגרה אלפי משפחות בשנה לשיקום כלכלי החליט להקים קרן מיוחדת לסיוע ושיקום משפחות שנפגעו כלכלית מהמלחמה. "אי אפשר לעמוד מהצד, מבקשים מעם ישראל לעזור לנו כדי לעזור לאלפי משפחות שחרב עליהן עולמן"

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף פעמונים 22/10/23 20:37 ז בחשון התשפד

ארגון פעמונים: קרן חירום מיוחדת למשפחות שנפגעו כלכלית מהמלחמה
מודעת התמיכה, צילום: יחצ

ארגון פעמונים הכריז הבוקר (ראשון) כי הוא מקים קרן מיוחדת לסיוע ושיקום משפחות שנפגעו כלכלית מהמלחמה. על פי הערכות יש בישראל כעת מאות אלפי משפחות שניזוקו כלכלית כתוצאה מהמלחמה שנכפתה על מדינת ישראל והנזקים עולים על מיליארדי שקלים.

בפעמונים אומרים כי אי אפשר לשבת מהצד ולתת למשפחות לקרוס "החוסן הלאומי שלנו נמדד בדיוק במצבים כאלו ועם ישראל מתגייס, אנחנו כבר מזהים משפחות שיתקשו לעמוד בתשלומים. יש משפחות שהגיעו למלחמה הזו כבר עם קשיים כלכליים כתוצאה מעליית הריבית ויוקר המחייה, אלא שכעת הקושי שלהם רק החמיר ואנחנו כעם ישראל צריכים להיות שם בשבילן" אמרו.

בפעמונים כבר עובדים על תכניות לשיקום כלכלי גם לאחר המלחמה, כולל תכניות ארוכות טווח לשיקום כלכלי של המשפחות. ארגון פעמונים פועל לאורך כל השנה בקרב עשרות אלפי משפחות בישראל והוא מעניק ייעוץ וליווי כלכלי למשפחות רבות בארץ על ידי 3000 מתנדבים ומתנדבות שפזורים בכל הארץ מדרום ועד צפון.

לתרומות לפרוייקט לחצו כאן


בשיתוף פעמונים