לטוס בראש שקט

קיימים מספר דברים שכדאי שתבדקו לפני שאתם ממריאים לחופשה שלכם, לפני שאתם סוגרים את ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל כדאי שתדעו מה אתם מתכננים לעשות שם

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף פספורטכארד 04/07/23 12:36 טו בתמוז התשפג

לטוס בראש שקט
צילום: באדיבות פספורט כארד

לפעמים אנחנו מקלים ראש כאשר אנחנו סוגרים את ביטוח הנסיעות שלנו לחו"ל, אבל קיימים מספר דברים שכדאי שתבדקו לפני שאתם ממריאים לחופשה שלכם.

מי מטפל בכם בשעת חירום?

במידה ועליכם לאשר טיפול חירום בעלות כספית גבוהה עליכם לאשר את התשלום מול חברת הביטוח. רוב טיפולי החירום יקרים, ולכן במידה ומוקד הפניות נעשה במקור חיצוני, ייתכן שייקח יותר זמן לאשר את הטיפול מול הגורמים בחברת הביטוח, כך שבשעת חירום תצטרכו לשלם עבור הטיפול היקר בעצמכם, ולאחר מכן לתבוע את הביטוח ולחכות שיחזירו לכם את עלות הטיפול. בפספורטכארד אתם מקבלים כרטיס אשראי בינלאומי שנטען בשעת הצורך.

בפספורטכארד קיים גם מוקד פניות בשפה העברית, שזמין עבורכם 24 שעות ביממה ומטפל בפנייתכם מתחילתה ועד סופה ומקנה לכם את האפשרות לקבל את ההוצאות לטיפול הרפואי ישירות לכרטיס הפספורטכארד שברשותכם.

כיצד מקבלים את הכסף עבור הטיפולים שבוצעו בחו"ל?

המערכת החכמה של פספורטכארד יודעת להעביר אליכם את הסכום המשוער הנדרש לטיפול רפואי ראשוני במדינה בה אתם שוהים. במידה ותזדקקו לסכום גבוה יותר, הוא יעודכן לכם בכרטיס ברגע שתעדכנו את מוקד שירות הלקוחות על הסכום הסופי.

עם כרטיס הפספורטכארד אתם חוסכים שמירת חשבוניות, הוצאות על טיפול רפואי בחו"ל מהחשבון הפרטי שלכם ומקבלים ישירות אליכם את הכסף בהתאם לתנאי הפוליסה.

איך תדעו שסגרתם את הביטוח המתאים לחופשה שלכם?

לפני שאתם סוגרים את ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל כדאי שתדעו מה אתם מתכננים לעשות שם. אם אתם נוסעים לחופשת קיץ משפחתית תוכלו לרכוש את תוכנית ביטוח הנסיעות שלנו שיכסה אתכם בעת הצורך. במידה ואתם נוסעים לטיול שכולל בתוכו פעילויות אקסטרים תוכלו לרכוש הרחבה מתאימה לטיול שלכם.

דו"ח אגף שוק הוון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר עורך בדיקות בכל שנה, על מנת לבדוק פרמטרים שונים ולעזור לכם לקבל החלטות נבונות כאשר אתם רוכשים ביטוח מכל סוג. פספורטכארד קיבלה את הציון הגבוה ביותר בסקר מדד השירות מבין כל חברות הביטוח, עבור אחוז תשלום התביעות הגבוה בארץ וציון 100 עבור מהירות תשלום התביעות. לראשונה אי פעם בסקר חברת ביטוח מקבלת ציון 100 עבור מהירות תשלום התביעות. מה זה אומר? בעזרת הכרטיס של פספורטכארד אתם משלמים באופן מיידי עבור הטיפול שלכם. כלומר, ההחזר עבור ההוצאה שלכם הוא מיידי, ואתם תקבלו את הכסף שלכם עבור הוצאות הטיפול הנדרשות בחו"ל.

אנחנו כמובן מקווים שלא תצטרכו להשתמש בביטוח הנסיעות שלכם בזמן החופשה שלכם בחו"ל. ובכל זאת, אנחנו ממליצים לכם לרכוש את הביטוח שיעזור לכם בשעת הצורך.

עוד משהו במיוחד למבוטחי פספורטכארד

בעקבות העלייה החדה במספר המזוודות שאובדות לנוסעים ישראלים המטיילים בחו"ל, השיקו בפספורטכארד שירות חדש הנקרא "Find My Luggageהבלעדי ללקוחותיה. בשנתיים החולפות הוכפל מספר המזוודות האבודות, ועל פי נתוני מדד פספורטכארד, בממוצע אחת ל-78 מזוודות אינה מגיעה ליעדה המקורי. המשמעות היא שבכל טיסה ישנם מספר נוסעים שהמזוודה לא תמתין להם ביעד אליו הם טסים.

במטרה להתמודד עם העלייה החדה בכמות המזוודות האבודות ברחבי העולם, השקיעו אנשי חטיבת החדשנות ופיתוח מוצרים של פספורטכארד מאמצים רבים במהלך השנה האחרונה למציאת פתרון שירותי שינסה לאתר בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעת הכבודה.

בפספורטכארד, סוכנות הנסיעות הגדולה בישראל, מעריכים כי בזכות השירות החדש יצליחו לאתר אחוזים גבוהים מהמזוודות האבודות עבור הלקוחות. במידה והכבודה לא תגיע ליעדה בחו"ל בתוך חמישה ימים, תטעין החברה למבוטחיה השוהים עדיין בחו"ל סכום של 850$, וזאת בנוסף להטענה הראשונית בגובה 150$ שמקבל הלקוח אל הכרטיס הפספורטכארד עם נחיתתו ביעד בחו"ל במקרה של אי הגעת הכבודה. כל זאת ללא צורך להוכיח את שווי התכולה שהייתה במזוודה. בכך הופך כיסוי הכבודה של פספורטכארד לכיסוי היחידי המעניק ללקוחותיו פיצוי של עד 1000$ בזמן שהותו בחו"ל.

רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "השירות החדשני שהשקנו נותן מענה לבעיה שפוגעת משמעותית בחוויית הנסיעה לחו"ל. פספורטכארד חוסכת ללקוחותיה את הצורך לבזבז זמן יקר מול חברת התעופה שהיא הכתובת לאובדן כבודה כיום. במקום זאת, אנו מבצעים ועושים עבור לקוחותינו את המעקב אחר המיקום של המזוודה בזמן השהות של לקוחותינו בחו"ל".

למידע נוסף ולרכישה לחצו כאן

פנו לסוכן הביטוח או חייגו 9122*

 

 

באמצעות פספורטכארד ישראל סוכנות לביטוח כללי (2014) בע"מ, מספר רישיון: 514831742. החברה המבטחת: דיוידשילד חברה לביטוח בע"מ, הכיסוי הביטוחי הינו בהתאם לתנאי הפוליסה, חריגיה וסייגיה. ההצטרפות לביטוח כפופה לחיתום רפואי.

*השירות אינו חלק מהכיסוי הביטוחי, ואיתור המזוודה הינו במסגרת שימוש במערכות לאיתור כבודה וכפוף למגבלות השימוש בה. אנו רשאים להפסיק את מתן השירות בכל עת.


בשיתוף פספורטכארד